Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

ruud62

ruud62

  • Lid sinds 12 mei 2012
  • Berichten 150
  • Reputatie 0
  • #1
  • 24 juni 2012
  • 13:34

Krijg steeds melding dat door onbekende fout synchronisatie mislukt is, iemand een idee wat dit kan zijn of hoe op te lossen?

Bewerkt (24 april 2013 15:05)
Sander_M

Sander_M

  • Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • #2
  • 24 juni 2012
  • 14:07

Misschien handig te vermelden welke app/dienst niet wil synchroniseren ?

Bewerkt (24 april 2013 15:05)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

ruud62

ruud62

  • Lid sinds 12 mei 2012
  • Berichten 150
  • Reputatie 0
  • #3
  • 24 juni 2012
  • 14:16

Sorry, nog steeds jetlag net terug van de USA :-)


Als ik mijn outlook agenda wil synchroniseren met de Samsung.

Bewerkt (24 april 2013 15:05)
Tucker

Tucker

  • Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1440
  • Reputatie 70
  • #4
  • 24 juni 2012
  • 14:50

Ik heb precies hetzelfde gehad zo'n 2 weken geleden.
Ik heb Kies helemaal van de pc af gegooid, de pc opnieuw opgestart en Kies opnieuw van de Samsung site gedownload en geïnstalleerd. Daarna herkende hij mijn S2 niet, dus heb ik de optie Verbindingsprobleem Oplossen van Kies gebruikt en daarna werkte alles weer zoals vanouds.

Het is al eens eerder gebeurd, toen heb ik de hele agenda op mijn S2 leeggemaakt en opnieuw gesynct met Kies en dat werkte ook, alleen vond ik dat een heel gedoe en daarom heb ik het de 2e keer op bovengenoemde manier opgelost. Als je de agenda nl. leegmaakt en daarna gaat syncen moet je dat in een bepaalde modus doen (geeft hij zelf aan, weet niet meer hoe het precies heet) en de eerstvolgende keer dat je daarna weer gaat syncen krijg je allerlei meldingen omdat Kies dan veel conflicterende afspraken ontdekt. Vandaar dat ik de keer daarna een eenvoudiger oplossing zocht (en vond).

Bewerkt (24 april 2013 15:05)

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

ruud62

ruud62

  • Lid sinds 12 mei 2012
  • Berichten 150
  • Reputatie 0
  • #5
  • 24 juni 2012
  • 18:39

idd, is wel een gedoe om dit helemaal te uninstallen en te herinstalleren als het regelmatig zou gebeuren, bedankt voor de tip.

Bewerkt (24 april 2013 15:05)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.