Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

GanjaHero

GanjaHero

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2012
  • 13:46

Hoi. Ik heb een probleempje met mijn telefoon.
Twee dagen geleden zat dat ding al te kloten, gaf de hele tijd foutmeldingen en ik moest vaak ‘geforceerd sluiten.’
Toen deed hij ‘s avonds helemaal niks meer, hij komt niet voorbij het opstartscherm.
Wat kan ik hier aan doen?
Ik weet dat ik een complete factory reset kan doen, maar is er nog een manier om niet m’n gegevens kwijt te raken? (heb nl. geen backup)
Suggesties zijn welkom!
Daan.

Bewerkt (24 april 2013 15:06)
soukyaki

soukyaki

• Lid sinds 03 januari 2012
  • Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 28 juni 2012
  • 09:18

Wat is de reden dat dat gebeurd, heb je dingen verwijderd of heb je een custom rom erop of iets anders ermee gedaan.
Of heb je standaard software dat kwam met je mobiel.
Een volledige backup zal geen zin hebben want dan krijg je hetzelfde probleem, je wilt zeker alleen je apps, messages en dat soort dingen bewaren, maar dan moet je mobiel toch echt eerst opstarten anders wordt het moeilijk.

Bewerkt (24 april 2013 15:07)
Suikerbuik

Suikerbuik

• Lid sinds 24 juni 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 28 juni 2012
  • 14:19

Ik heb het zelfde probleem (gehad), zie mijn topic een stukje lager. Niks heeft geholpen en ik ben er maar mee terug naar de winkel gegaan en zij konden er ook niks mee. Nu is ie terug naar de fabriek… kan zo'n 2 weken duren. Helaas.
Succes!

GanjaHero

GanjaHero

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 28 juni 2012
  • 14:43

Ik heb gewoon de standaard software die er op zat toen ik hem nieuw kreeg.
Het enige waar ik echt om geef bij die backup zijn mijn contacten, apps e.d. kan ik allemaal wel weer downloaden.
Als ik dezelfde originele firmware er weer op flash, kan het dan zijn dat hij het doet?
Of raden jullie toch een factory reset aan?

soukyaki

soukyaki

• Lid sinds 03 januari 2012
  • Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 29 juni 2012
  • 05:20

Sluit je mobiel aan op je pc en probeer met kies software van samsung om een link te leggen, dat programma kan je contacten backuppen. Mocht kies je telefoon niet vinden check ff of je alle usb driver op je pc heb zitten.
Als jij je contacten naar je sim of of sd kaart heb gestuurd voordat ie het niet meer deed dan kan je nieuwe firmware erop zetten want je delete niks van je sim en sd kaart. En het is ook heel goed mogenlijk dat al je contacten al gesynct zijn met google, ik heb ook vaak nieuw firmware erop gezet en zodra je inlogt in google zet ie automatisch je contacten erop, maar dat werkt alleen als het aangevinkt stond in je settings met google sync. En ik geloof maar weet ik niet zeker dat dat standaard aangevinkt staat als je firmware erop zet.
Je kan de orginele firmware proberen,maar als je dat via odin doet is zeker alles weg, als je het via CWM doet en niet je data schoonveegt maar wel je cache en dalvik cache voordat je je rom flashed dan het je misschien een kans, het is proberen en zien of het werkt.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.