Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

kvanzuijlen

kvanzuijlen

• Lid sinds 28 juni 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 28 juni 2012
  • 12:55

Hallo,

Ik heb een grote fout gemaakt, ik heb namelijk de dichtheid van mijn lcd scherm van mijn Samsung Galaxy Ace s5830i aangepast. Daarna heb ik hem gereset naar fabrieksinstellingen in de hoop dat het daardoor werd opgelost, dat gebeurde niet. ADB (Android debbuging bridge) krijg ik maar niet aan de praat zodat ik het commando ‘adb devices’ of ‘adb pull /system/build.prop C:/downloads’ kan uitvoeren zodat ik de lcd dichtheid kan aanpassen. Als iemand mij precies uit kan leggen hoe ik dit wel kan doen met ALLE stappen die ik moet ondernemen zou ik geholpen kunnen zijn.
Odin werkt bij mij ook niet, die vind het apparaat namelijk niet. Via de computer lukt mij dus nog niet.

Ik heb mijn toestel weer opnieuw geroot om zo via het toestel de lcd dichtheid aan te passen. Maar nu kan ik de programma's die toegang vragen aan Superuser net geen toegang geven omdat dat stukje niet op het scherm past door de aangepaste lcd dichtheid. Is er een manier om zonder root vanaf het toestel (tijdelijk) de lcd dichtheid aan te passen?

Kan ik misschien ook met windows explorer de systeem map van mijn toestel in gaan? Zo ja hoe?

Is er een manier om ook de systeem map van mijn toestel te resetten? Kan ik via de computer Android 2.3.6 (de nieuwste versie voor de ace-i) opnieuw installeren, zo ja hoe?

Met een van deze manieren kan ik mijn Android device maken. Kunnen jullie helpen?

Alvast bedankt.:cry:

Bewerkt (24 april 2013 15:07)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 28 juni 2012
  • 15:48

Topic verplaatst naar het juiste (Samsung Galaxy Ace) forum

kvanzuijlen

kvanzuijlen

• Lid sinds 28 juni 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2012
  • 09:18

Hallo,

Ik heb ADB weer werkend gekregen, hij werkte toen ik Samsung Kies had geinstalleerd. Ik kan build.prop nu wel op mijn computer krijgen met het commando adb pull, maar push werkt niet omdat ik de rechten niet heb, ik kan superuser niet activeren via adb shell –> su omdat ik het superuser bericht niet kan accepteren op mijn android device. Odin werkt ook weer. Is er nog een oplossing mogelijk?

Alvast bedankt

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.