Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

ruud62

ruud62

• Lid sinds 12 mei 2012
  • Berichten 150
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2012
  • 10:16

Er verschijnt steeds links boven aan op mijn scherm een uitroepingsteken in een driehoek, dat als ik het open de melding geeft "fout bij aanmelden voor [EMAIL="........@gmail.com"]........@gmail.com[/EMAIL]" als ik dan paswoord en verificatie ingeef krijg ik de melding fout paswoord, nu ben 1000% zeker dat het het juiste paswoord is dat ik ingeef. Had de applicatie van google erop staan waar je je files in cloud kan zetten zoals bij dropbox en AVG antivirus voor bescherming, van AVG was de antidiefstal ook geactiveerd met mijn gmail account, deze laatste 2 ondertussen van de Ace afgedaan heropgestart en nog steeds blijft hij deze melding geven, nu ben ik hopeloos ik hoop echt dat ik geen reset moet doen want staat veel te veel op al. Kan iemand helpen AUB? Bedankt.

Bewerkt (21 mei 2013 13:34)
DrHk

DrHk

• Lid sinds 31 augustus 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2012
  • 17:41

Kun je ook niet naar Instellingen, Account- en synchr, en account daar invoeren?

Bewerkt (24 april 2013 15:13)
ruud62

ruud62

• Lid sinds 12 mei 2012
  • Berichten 150
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2012
  • 17:51

Nee, dat heb allemaal geprobeerd ben momenteel nog steeds op zoek naar de oplossing.

ruud62

ruud62

• Lid sinds 12 mei 2012
  • Berichten 150
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2012
  • 17:54

Net iets binnen gekomen van kameraad, maar is jpeg probeer het te verwerken en testen.

ruud62

ruud62

• Lid sinds 12 mei 2012
  • Berichten 150
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2012
  • 17:59

Android en authenticatie in twee stappenWanneer je gebruik maakt van de Android Market of één van de andere Google-applicaties op Android, gebruik je je Google-account. Wanneer je authenticatie in twee stappen hebt ingeschakeld, zul je ook op je Androidtoestel (eenmalig) een extra beveiligingsstap moeten doorlopen. Klik op ‘Authenticatie in twee stappen inschakelen’. Je wordt nu afgemeld op bij Google. Meld je nu opnieuw aan in hetzelfde scherm als waar je de authenticatie in twee stappen hebt aangezet.
Wanneer je je weer probeert aan te melden zul je gevraagd worden om een verificatiecode. Deze kun je vinden door de applicatie Google Authenticator op te starten. Vul de verificatiecode in en je bent weer ingelogd. Je kunt er voor kiezen om de verificatie van een computer voor 30 dagen te laten gelden. Mogelijk krijg je in de notificatiebalk van je Androidtoestel een ‘fout bij aanmelden’ te zien, maar deze kun je nu negeren. Je krijgt in de webbrowser een scherm waar je wachtwoorden kunt instellen. Krijg je dit scherm niet, gebruik dan deze link.
Bij ’Nieuw applicatiespecifiek wachtwoord genereren’ vul je in ‘Android’ en klik op ‘Wachtwoord genereren’. Klik nu op de notificatie met de foutmelding op je Androidtoestel of start de Gmail-applicatie op. Je wordt nu verzocht om een wachtwoord. Neem het wachtwoord dat nu in de webbrowser weergegeven staat.
Herhaal het aanmaken van nieuwe wachtwoorden voor alle applicaties die je gebruikt om bij Google in te loggen, zoals bijvoorbeeld de desktop-applicatie van Google Talk.
ConclusieTwee-staps-authenticatie is een goede manier om je account extra te beveiligen. Het kost echter wel wat extra moeite om in te loggen. Of je deze extra moeite de extra beveiliging waard vindt zul je zelf moeten beslissen. Google geeft overigens op haar officiële weblog nog wat andere beveiligingstips, zoals het kiezen van een sterk wachtwoord en het letten op rode waarschuwingsberichten.

ruud62

ruud62

• Lid sinds 12 mei 2012
  • Berichten 150
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2012
  • 18:00

En werkt dus ook!!!!!! hiha hopelijk helpt dit nu nog andere, komt trouwens van deze site.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.