Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Nageltje

Nageltje

• Lid sinds 01 augustus 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2012
  • 23:17

Hallo allemaal,

Bij het ontvangst van een SMS-je krijg ik opeens geen geluidje/notificatie meer. Dit heeft voorheen wel gewerkt. Uiteraard heb ik mijn instellingen bekeken en staat de Beltoon voor melding gewoon aan. Dus ik begrijp er niets van… Bij het ontvangen van mails krijg ik trouwens wel een geluidje.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Bedankt alvast!

Bewerkt (24 april 2013 15:20)
Nageltje

Nageltje

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2012
  • 19:33

Is er echt NIEMAND die hier iets over weet??

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen, want ik vind het heel vervelend geen geluidje te horen.

Bewerkt (24 april 2013 15:22)
Hielko

Hielko

• Lid sinds 12 juni 2011
  • Berichten 515
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2012
  • 20:37

Geen idee, je hebt vast al geprobeerd je toestel echt uit te zetten en dan weer aan te zetten. Als je geluid aan hebt staan (dus telefoon niet in stille/trilstand) en je hebt bij de sms instellingen een geluid geselecteerd dan zou het moeten werken. Heb je al eens geprobeerd een ander geluid te selecteren?
Je kunt altijd nog overgaan op een andere sms app, maar dat is weer zo'n radicale oplossing voor iets wat geen probleem zou moeten zijn.

Pinhead

Pinhead

• Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 129
  • Reputatie 0
  • 7 augustus 2012
  • 08:36

Heb je het geluidje (in media/notifications) misschien weggegooid? Kan je testen door bij instellingen - geluid - beltoon voor melding even een ander geluidje te kiezen.

Nageltje

Nageltje

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2012
  • 16:56

Nee, dat is het allemaal niet… heb ik uiteraard ook getest. Van alles al geprobeerd. Andere beltoon geselecteerd etc. De “beltoon voor melding” is hetzelfde voor het ontvangen van email en dat geluidje wordt dus wel gegeven bij ontvangst van email. Alleen bij SMS dus niets…

Bewerkt (24 april 2013 15:23)
z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2012
  • 17:18

Welke app gebruik je om te SMSsen? Gewoon de standaard app of GO SMS ofzo?
Indien je de standaard app gebruik, zeg dan ook even welk toestel je gebruikt.

badeendje

badeendje

• Lid sinds 09 december 2010
  • Berichten 374
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2012
  • 19:16

Ik heb hetzelfde probleem dat ik bij sms , whatsapp , mail enzo weinig tot geen geluid heb.
Ik ga me telefoon opsturen voor reparatie.

Ik word er gek van.

HTC One M8
Rom: Stock
Kernel: Stock
———————
Samsung Galaxy Trend
———————
Vodafone Smart 4 turbo

Nageltje

Nageltje

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2012
  • 13:27

Ik ben niet zo handig met smartphones (misschien had je dat al door), maar ik heb niets geinstalleerd voor SMS. Dus ik neem aan dat ik gewoon de standaard app gebruik? Ik heb de Samsung Galaxy Ace. En tot een paar weken geleden deed 'ie het gewoon prima… en nu krijg ik steeds vaker ruzie met dit ding…

Momenteel “zegt” ie namelijk ook steeds dat de interne geheugen vol is. Nu heb ik de paar applicaties die ik gedownload heb teruggezet naar de standaardversie en heb ik weer wat ruimte over, maar beter/mooier worden de apps er niet op… Ik lees veel op dit forum dat je de apps kan verplaatsen naar de SD-kaart, maar een duidelijke beschrijving hoe dat kan heb ik (nog) niet gevonden. Nu staat er volgens mijn instellingen niets op de SD-kaart. Mijn telefoon is niet “geroot”, wat ik ook veel lees, maar totaal niet weet wat het is… Heeft iemand nog geduld voor deze leek :-*?

Bewerkt (24 april 2013 15:25)
Jangrie

Jangrie

• Lid sinds 14 september 2011
  • Berichten 396
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2012
  • 15:04

Root is gewoon dat je administratieve rechten voor je toestel krijgt..je kunt ALLES daarmee doen ook je toestel kapot maken als je niet weet wat je doet

Apps op je SD zetten is niet moelijk. En je vind zeker een heleboel how-to-guides op het internet.

je moet een 2. partitie op je SD maken
je ace rooten
en de app Link2SD downloaden..

Bewerkt (24 april 2013 15:25)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.