Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Jetje38

Jetje38

• Lid sinds 03 augustus 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2012
  • 22:13

Ik wil muziek op mijn Samsun Galaxy Ace zetten.
Nu kan dat via KIES of gewoon via de USB kabel en dan op mijn computer de telefoon opzoeken.
Tot zover kwam ik wel. Ik denk dat er iets fout is gegaan. Via de computer zag ik in het mapje “music”in mijn telefoon al wat bestanden staan (standaard krijg je wat “saaie”muziek meegeleverd bi het toestel) Ik heb dit hele muziek mapje leeg gemaakt, maar ben bang dat ik daardoor teveel heb verwijderd kan dat?

Als ik nu in mijn toestel “mijn bestanden”kijk zie ik wel onder het mapje “Music”de paar nummers die ik erop heb gezet. Maar als ik onder het plaatje (roze cd met muzieknootje) de muziek wil luisteren kom ik geen nummer tegen (niet bij artiesten, niet bij albums, niet bij songs en niet bij afspeellijst).

Snapt iemand bovenstaand probleem en kan iemand mij helpen?

Jetje38

Bewerkt (24 april 2013 15:21)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 3 augustus 2012
  • 22:35

ik denk dat je in de Music app (of hoe je muziek speler heet) moet zeggen in welke map hij moet kijken. Soms moet je ook expliciet de mappen opnieuw laten doorzoeken door je muziek app om zo nieuwe muziek in de speellijst te krijgen.

Thijssie007

Thijssie007

• Lid sinds 04 januari 2012
  • Berichten 241
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2012
  • 01:10

Heb je je telefoon al een keer opnieuw opgestart? Soms moet je ook een tijdje wachten voordat ie je muziek vind.

Hielko

Hielko

• Lid sinds 12 juni 2011
  • Berichten 515
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2012
  • 08:57

In welk formaat zet je de muziek er op (mp3 of ander formaat?). Formaten die niet worden herkend worden in de player niet weergegeven.

Jangrie

Jangrie

• Lid sinds 14 september 2011
  • Berichten 396
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2012
  • 14:26

Je moet de Muziek op de SD kaart zetten… Het intern geheugen heeft minder dan 200mb dat is sowieso helemaal niet voldoende. Zet die muziekbestanden eens op je SD en de app zal ze kunnen herkennen!

Bewerkt (24 april 2013 15:22)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.