Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

DjamilaMebarek

DjamilaMebarek

• Lid sinds 07 augustus 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 7 augustus 2012
  • 21:20

Ik heb op mijn ACE S5830i een GPS geïnstalleerd (sigic) en af en toe blokkeert de app. Zo ook deze namiddag. Ik zet dan het toestel uit en weer aan en meestal lukt het mij dan wel … maar niet vandaag. 't Is te zeggen, ik krijg het toestel niet meer aan de praat!!! Probleem: bij het inschakelen van het toestel krijg ik het logo van SAMSUNG te zien, maar dat is alles. Hij blijft hangen en start steeds opnieuw op, zonder te komen tot het moment waarop de pincode wordt gevraagd. Kan iemand mij helpen?

Bewerkt (24 april 2013 15:22)
Hielko

Hielko

• Lid sinds 12 juni 2011
  • Berichten 515
  • Reputatie 0
  • 7 augustus 2012
  • 21:39

Opstarten in recovery mode en dan terug naar fabrieksinstellingen denk ik. Je moet even zoeken hoe je naar recovery gaat op jouw toestel (meestal door vanuit de uitstand de home knop in te drukken in combinatie met aan/uit knop, beide ingedrukt houden gedurende enkele seconden). Succes!

DjamilaMebarek

DjamilaMebarek

• Lid sinds 07 augustus 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 7 augustus 2012
  • 22:27

Intussen ben ik al zo ver. Ik weet hoe ik system recovery te zien krijg. Maar ik weet niet wat ik moet selecteren. Heb al van alles geprobeerd, maar het lukt niet. Ben bang om al mijn gegevens kwijt te spelen, als het al niet zover is.:cry:

Hielko

Hielko

• Lid sinds 12 juni 2011
  • Berichten 515
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2012
  • 07:34

Na recovery - terug naar fabrieksinstellingen, moet je inderdaad je apps opnieuw installeren. Afhankelijk van of je google synchronisatie voor je contacten aan had staan, krijg je die automatisch terug. Maar de keuze is aan jou. Ik weet niet hoe de optie in jouw recovery menu heet, maar het zou iets moet zijn van wipe data/factory reset.

Bewerkt (24 april 2013 15:23)
Jangrie

Jangrie

• Lid sinds 14 september 2011
  • Berichten 396
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2012
  • 09:47

Ik gebruik de Navigatie van Google sinds weken en ik moet zeggen, dat het beter is als de meeste GPS toestellen die alleen daarvoor geschikt zijn… dus probeer toch eens de navigatie met google, je hebt geen Navigatie-App nodig volgens mij!

Bewerkt (24 april 2013 15:23)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.