Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
hallo? Kan iemand mij helpen? Is het mogelijk mijn telefoon te updaten naar een betere android?
progobbo;342993Nee, 2.3.6 is het hoogst haalbare, denk ik.
hallo? Kan iemand mij helpen? Is het mogelijk mijn telefoon te updaten naar een betere android?
Ok, maar ik hoor ook veel mensen over roms praten. Wat houden roms in? Die moet je op je sd kaart zetten en dan je telefoon op een speciale manier opstarten. Wat is daar het preciese nut van?
Hier vind je meer info over roms: [url=http://www.google.com] Wat zijn ROMs?
Het proces noemt “flashen” …een ROM flashen betekent een nieuwe Firmware installeren. Maar dat is met je Ace-i moelijk..vooral met de 5839i versie want daarvoor bestaat bijna geen Custom ROM. Je moet eerst een Stock ROM na 5380i flashen een dan heb je maar een paar andere ROMs waarvoor je kunt kiezen. maar dat zijn teneerste niet veel en ten tweede is dat niks voor beginners
hallo, ik heb dus een galaxy ace gt-s5839i gingerbread en wil kijken of ik deze kan updaten. Weten julie of dit kan. Ik heb nu android 3.3.6. Kan ik mijn androit updaten naar 4.0 of hoger? Ik heb mijn telefoon ook al geroot.
alvast bedankt