Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Frankaw

Frankaw

• Lid sinds 17 november 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 17 november 2012
  • 14:24

Hallo,

Mijn moeder heeft een Samsung Galaxy Ace, maar kan er nog niet heel goed mee om gaan. Toen ze hem net had hebben we daarom ingelogd op mijn googleaccount, en later die van haar toegevoegd. De telefoon werkte op de gegevens van mijn account. Nu wilden we het googleaccount van mijn moeder het hoofdaccount maken, en daarvoor moesten we de telefoon terug naar fabrieksinstellingen zetten.
Maar toen we dit gedaan hadden en we de telefoon probeerden aan te melden op het googleaccount van mijn moeder, gaf de hijaan dat de e-mail en het wachtwoord niet overeen kwamen (de dataverbinding staat aan!). Dit terwijl het aanmelden op de computer zonder problemen verloopt.

Is dit een bekend probleem, en weet iemand hoe je dit moet oplossen?

Alvast bedankt!

Bewerkt (24 april 2013 15:52)
DrHk

DrHk

• Lid sinds 31 augustus 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 19 november 2012
  • 10:52

Frankaw;358583
Hallo,

Mijn moeder heeft een Samsung Galaxy Ace, maar kan er nog niet heel goed mee om gaan. Toen ze hem net had hebben we daarom ingelogd op mijn googleaccount, en later die van haar toegevoegd. De telefoon werkte op de gegevens van mijn account. Nu wilden we het googleaccount van mijn moeder het hoofdaccount maken, en daarvoor moesten we de telefoon terug naar fabrieksinstellingen zetten.
Maar toen we dit gedaan hadden en we de telefoon probeerden aan te melden op het googleaccount van mijn moeder, gaf de hijaan dat de e-mail en het wachtwoord niet overeen kwamen (de dataverbinding staat aan!). Dit terwijl het aanmelden op de computer zonder problemen verloopt.

Is dit een bekend probleem, en weet iemand hoe je dit moet oplossen?

Alvast bedankt!

De originele Account is vrijwel niet te verwijderen, volgens Samsung. Een Factory Reset lost alles op.

Bewerkt (24 april 2013 15:53)
soukyaki

soukyaki

• Lid sinds 03 januari 2012
  • Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 24 november 2012
  • 22:02

Het kan liggen aan het feit dat je misschien eerst de sync naar google toe op je telefoon uit moet zetten en dan ook jou google account verwijderen uit de telefoon, dan een factory reset doen en je moeders account proberen in te voeren, want na de reset zou google die link niet meer moeten maken tussen de telefoon en jou google account zodra je een internet verbinding maakt.
Maargoed, weet niet of dat werkt, maar het kan geen kwaad om het te proberen

Bewerkt (24 april 2013 15:54)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.