Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Maaike/

Maaike/

• Lid sinds 18 november 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 18 november 2012
  • 14:01

Hoi,

Als leek op gebied van updaten van telefoons heb ik misschien wat hulp van jullie nodig.
Ik heb al meerdere malen via Samsung kies mijn samsung galaxy ace geprobeerd te upgraden…
Maar helaas loopt hij de hele tijd vast tijdens het dowloaden.

Wat kan ik doen om toch een nieuwere versie van android (dan 2.2.1) op mijn telefoon te krijgen?

Groetjes,
Maaike

Bewerkt (24 april 2013 15:52)
Jangrie

Jangrie

• Lid sinds 14 september 2011
  • Berichten 396
  • Reputatie 0
  • 18 november 2012
  • 17:58

One Package Firmware: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-ace/28882-how-one-package-firmware-flashen-via-odin.html

Multi Package Firmware of Custom ROM: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-ace/24527-ref-s5830-flashen-odin-rom-rooten-clockworkmod-4-0-0-9-flashen-custom-rom.html

Stock ROMs vind je op SamMobile.com | Everything for your Samsung Mobile | SamMobile

Bewerkt (24 april 2013 15:52)
Maaike/

Maaike/

• Lid sinds 18 november 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 20 november 2012
  • 13:16

Hoi Jangrie,

Alles heb ik gedaan wat je helemaal hebt beschreven… Nu maakt mijn computer alleen verbinding met mijn telefoon wanneer deze aanstaat. Zodra ik hem in de downloading modus zet geeft mijn computer steeds de foutmelding dat hij niet het juiste stuurprogramma heeft geinstalleerd. Alle drivers eraf gehaald opnieuw geprobeerd te instaleren maar blijft deze melding geven…

Zelfde probleem overigens met KIES zodra ik kies open en mijn telefoon eraan hang alle stappen doorloop maar op het moment dat hij moet gaan downloaden op mijn telefoon steeds een foutmelding…

Wat nu?

Groetjes,
Maaike

Bewerkt (24 april 2013 15:53)
galaxyace80

galaxyace80

• Lid sinds 21 januari 2012
  • Berichten 156
  • Reputatie 0
  • 20 november 2012
  • 20:31

misschien een tip of je hebt dit al geprobeerd.

ga naar het configuratiescherm in windows en dan naar software. verwijder daar kies.
Ga dan naar apparaatbeheer en open daar allee onderdelen en kijk of daar ook dingen staan die met android te maken hebben. vaak staat er iets bij modems en nog ergens anders 1 weet zo even niet welke. verwijder deze dingen

Als je alles hebt gedaan. start je de pc opnieuw op. Dan download en installeer je kies opnieuw.

dan weer de pc opnieuw opstarten. sluit nu je gsm aan, eventueel op je telefoon kiezen voor usb verbinden, nu zal je pc de gsm opnieuw herkenen. als het goed is moet odin je telefoon dan wel herkennen als je je gsm aansluit.

Bewerkt (24 april 2013 15:53)
soukyaki

soukyaki

• Lid sinds 03 januari 2012
  • Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 24 november 2012
  • 21:44

Kies en Odin werken heel slecht samen op de pc, het beste is om alleen Odin te gebruiken voor updates en Kies eraf te gooien.

Bewerkt (24 april 2013 15:54)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.