Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Tony55

Tony55

• Lid sinds 18 januari 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 18 januari 2013
  • 13:23

Mijn Galaxy Ace start meerdere malen per dag opnieuw op en moet dan weer de pincode invoeren en werkt dan weer een paar uur.
Ik zie op dit forum div antwoorden zoals: zet je wifi uit of probeer een factory reset.
Wie heeft dit probleem ook en heeft het opgelost,ik heb Samsung NL gebeld en die zeggen het probleem is bij ons niet bekend, zelf geloof ik niet echt wat ze zeggen want op dit forum zie ik het probleem best veel langskomen.
Misschien is er iemand met een goeie tip voordat ik een factory reset uitvoer die misschien niet eens het probleem oplost.

Bewerkt (24 april 2013 16:10)
Samurai1982

Samurai1982

• Lid sinds 28 april 2012
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 18 januari 2013
  • 14:48

Hallo Tony55

Heb je een custom rom op je mobiel staan????

Zoja dan kan dat wel eens de probleem zijn want dit heb ik ook al meegemaakt dus heb ik een andere rom op mijn tel
gezet en hij was weer goed.

Als je wilt mag je wel even kijken welke rom je op de tel hebt staan als je weet hoe dat moet???

Mvg Jan

Tony55

Tony55

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 18 januari 2013
  • 16:06

Hai Jan,

Kun je me uitleggen hoe ik dit kan nagaan op mijn gsm.

Ton

Samurai1982

Samurai1982

• Lid sinds 28 april 2012
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 18 januari 2013
  • 20:49

Tony55;375225
Hai Jan,

Kun je me uitleggen hoe ik dit kan nagaan op mijn gsm.

Ton

Je gaat naar menu dan naar instellingen en dan helemaal naar beneden scrollen en ga je naar (over het toestel)
Daar staat (Android Versie) wat je moet weten en (Kernel Versie) en (Buildnummer).
Daaraan kan je zien of je de orginele firmware op je tel hebt staan.

Tony55

Tony55

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 19 januari 2013
  • 11:50

Heb gekeken en dat zijn de juiste versies,telefoon komt nieuw bij Vodafone vandaan en ik denk toch dat hij terug moet voor reparatie.

speedfighter

speedfighter

• Lid sinds 26 september 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2013
  • 20:28

Tony55;375376
Heb gekeken en dat zijn de juiste versies,telefoon komt nieuw bij Vodafone vandaan en ik denk toch dat hij terug moet voor reparatie.

Mijn Galaxy ace resette ook meerdere keren per dag.
Meerdere keren mee terug geweest naar servicepunt maar geen oplossing.
Zelf firmware 2.3.6 geplaatst en nu al ruim een jaar geen reset meer gehad.

Bewerkt (24 april 2013 16:12)
mathiask

mathiask

• Lid sinds 21 januari 2013
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2013
  • 00:25

Ik heb een custom rom op de mijne geplaatst en dit lostte het probleem op. Hij deed het regelmatig en inderdaad, ik moest opnieuw mijn pincode ingeven. De custom ROM's voor de Ace zijn allemaal heel goed, momenteel is mijn custom rom fantastisch en gaat met normaal tot intensief gebruik zelfs twee dagen mee op accu !

Bewerkt (28 januari 2013 00:25)
danoontje

danoontje

• Lid sinds 18 april 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 18 april 2013
  • 18:53

Hallo Samurai1982, Ik heb mijn samsung galaxy ace S5830i pas 2 maandjes en nu begint hij ineens uit zichzelf opnieuw op te starten. Eerst was het dat ik mijn pincode opnieuw moest invoeren en nu start hij steeds opnieuw op. Dit is sinds gisteren. Nu las ik het 1 en ander over ROMs e.d. Ik heb gekeken bij mijn instellingen en ik heb Android-versie van 2.3.6. en dan staan er nog kernelversie en buildnummer. Moet ik eerst hiervoor naar de Vodafone gaat of wat raad jij aan? Ik ben helemaal niet technisch ingesteld dus hoe kan ik dan een eventuele ROM erop zetten? Alvast bedankt!

———- Update van bericht ———-

Hallo Mathias, Ik heb ook een probleem met mijn samsung galaxy ace. Bij mij moest ik ook steeds mijn pincode opnieuw geven en sinds een paar uur geleden start hij ook opnieuw op. Hoe kan ik zien wat ermee aan de hand is, wat is een goede ROM en hoe kan ik die installeren op mijn telefoon? Alvast bedankt voor je hulp! Mvg Danique

Bewerkt (21 mei 2013 09:53)
mirdo

mirdo

• Lid sinds 22 april 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 22 april 2013
  • 20:56

Ik ben de berichten volop aan het volgen. Ook ik heb een samsung Ace die (sinds een update) ongeveer 6x per dag uitvalt en zichzelf weer opstart. Ik vind hier wel wat handige tips, maar moet heel eerlijk zeggen dat ik er op dit moment nog steeds niet uitkom en het niet opgelost is.
Heb verder totaal geen problemen met het toestel, dus ik heb het vermoeden dat het door de update komt, maarja… hoe krijg je het toestel weer in de ‘oude staat’? (zonder de fabrieksinstellingen terug te zetten dan….)
Over de Accu heb ik helemaal niets te klagen. Die gaat rustig 2 dagen mee… nu ben ik ook geen veelgebruiker ;-)
Heeft iemand de gouden tip voor me (behalve dan een ander toestel aanschaffen, die had ik zelf al bedacht!! )

Bewerkt (22 april 2013 20:56)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 22 april 2013
  • 22:55

Hoe oud is de SIM kaart?
Ik heb ook een herstartend toestel gehad, contact gehad met de leverancier tot een boardswap aan toe.
Bleek uiteindelijk de SIM kaart versleten, nieuwe erin en nooit meer last gehad van spontane reboots.

Bewerkt (22 april 2013 22:55)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.