Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Gamerifty

Gamerifty

• Lid sinds 02 september 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 september 2013
  • 12:13

Hallo,

Ik ben nieuw hier en heb een vraagje, heb 2 maanden geleden mijn Ace geroot, CWM erop gezet en custom ROM erop gezet.
Helaas ben ik niet tevreden en wil ik graag terug naar stock ROM zonder enige root/CWM/custom kernel/…
Nu is mijn vraag kan ik gewoon alle firmwares kiezen die voor mijn toestel geschikt zijn van http://www.sammobile.com/ dus ook van India enzo.
En wat is de veiligste manier om dit te doen? Dus zonder enige risico's bv. brick/bootloop

Ik hoor graag van jullie!!
mvg.

Verwijderd_Account_63139

Verwijderd_Account_63139

• Lid sinds 02 april 2013
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2014
  • 20:26

hoi gamerify, in principe maakt het niet heel erg veel uit welke versie je neemt zolang je maar niet de samsung galaxy s4 firmware op de galaxy ace te flashen. Als de rom die je nu draait goed werkt, dan kun je de firmwareversie die die rom nu gebruikt ook gebruiken om te flashen via odin. Als je de rom veilig wilt flashen dan kun je het best Odin gebruiken. Als je vragen hebt over hoe je Odin moet gebruiken dan hoor ik die graag!

groetjes,
Joël van Daalen

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.