Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

LeonKo

LeonKo

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 17 september 2013
  • 23:04

Hoi. Mijn telefoon is geroot en geflashed. Er staat nu Cyanogenmod-versie 10.1- 20130726 van Maclaw op. Maar hij is nogal traag!
En dat is al zo sinds de laatste drie rom's. Zijn die progamma's gewoon te zwaar of zou t kunnen zijn dat de geheugenkaart partitie
te vol is? die ziet ie immers als n tweede intern geheugen. Hoe zou ik al die rom's weer kunnen verwijderen, of kan ik beter de tweede partitie vergroten. Ik heb dat toen met zo'n usb ding(weet ff niet meer hoe zo'n ding heet haha) gedaan waar n geheugen kaart in kan.
wat kan ik t beste doen om mn telefoon sneller te maken?
Bvd leon

Verwijderd_Account_63139

Verwijderd_Account_63139

• Lid sinds 02 april 2013
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2014
  • 20:18

Hoi Leon, jouw telefoon is eigenlijk helemaal niet gemaakt voor een nieuwere versie van Android dan Android versie 2.3.6. Met dit in het achterhoofd is het niet gek dat versie 4.2.2 niet helemaal vlekkeloos werkt op een oude telefoon. Dit is ongeveer hetzelfde (om maar eens in Windows-taal te spreken) dat je windows 8 op een 13 jaar oude laptop gaat installeren die gemaakt is voor Windows XP. Wat je wel kunt proberen is het installeren van Chainfire 3d (om de 3d apps sneller te laten lopen) en seeder (om de overall-performance beter te maken). ik hoop dat het je iets geholpen heeft.

Groetjes,
Joël van Daalen

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.