Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

NikNak

NikNak

• Lid sinds 28 november 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 november 2013
  • 16:25

Hallo, ik ben Nikky en heb nu iets meer dan een jaar mijn Samsung Galaxy Ace.
Verleden week is er een probleem ontstaan. Het beeld werd ineens heel fel, het scherm begon te bibberen en toen was hij uit.. Hij startte meteen opnieuw op en hij werkte weer prima.
Maar sinds toen heeft hij dat steeds vaker gehad en het duurde steeds langer voordat hij opnieuw opstartte.
Sinds eergister avond wil hij niet meer aan.. Ik heb batterij er wel 1000 keer uitgehaald en geprobeert weer optestarten, ik heb hem aan de lader gehad maar het werkte niet. Ik heb ook een beetje op internet lopen struinen en zag het woord Hard Reset. Ik dacht hey, dat moet lukken! Maar hoevaak ik ook probeer op verschillende manieren die worden gezegt, het werkt niet.

Wat moet ik doen? En wat is het probleem?
Ik hoop dat ik hier snel antwoord opkrijg!
Groetjes, Nikky

Verwijderd_Account_63139

Verwijderd_Account_63139

• Lid sinds 02 april 2013
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2014
  • 20:09

hoi Nikky, je kunt proberen om in de recovery modus te komen. Dit kun je doen door de volume-omhoog, volume-omlaag en de home-knop de de power-knop tegelijk in te drukken. Als je dan het Samsung-logo te zien krijgt laat je alle knoppen weer los. Je kunt vervolgens scrollen met de menuknoppen, en selecteren met de home-knop. Je kunt dan ‘wipe data/factory reset’ (of iets dergelijks) aanklikken en je telefoon zou het dan weer moeten doen. Als je gewoon niks meer te zien krijgt is je telefoon waarschijnlijk overleden, als je nog wel wat te zien krijgt (zoals bijvoorbeeld het logo van samsung) is er misschien nog hoop (als je dit even neerzet zou dat handig zijn). Ik weet niet wat er mee gebeurt is voordat je telefoon zo raar begon te doen maar als je dat even neerzet in dit topic dan kunnen we je misschien verder helpen, zo wordt dat een beetje lastig.

groetjes,
Joël van Daalen

A.L

A.L

• Lid sinds 21 april 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 april 2015
  • 16:15

hallo nikky ik heb precies het zelfde probleem probeer wel 10000 x mn telefoon op hard reset tedoen maar nee het lukt niet maar wat Joel van Daalen zei kan misschien wel helpen ik ga het nu proberen en als het niet lukt dan weet ik het ook niet meer. anders koop ik wel een nieuwe.:/
Andrea.

repairmeester

repairmeester

• Lid sinds 02 maart 2015
  • Berichten 77
  • Reputatie 10
  • 28 april 2015
  • 17:19

Probeer de batterij eruit te halen en het uit te laten staan voor 15-20 minuten.

kyrachristiaansen

kyrachristiaansen

• Lid sinds 17 februari 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 17 februari 2017
  • 11:52

ik ben mijn wachtwoord vergeten van mij samsung galaxy ace . weet iemand hoe ik hem kan resetten? home+ volume knoppen+vergrendel knop ingedrukt houden werkt niet =.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren