Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

jaswest

jaswest

• Lid sinds 18 maart 2012
  • Berichten 72
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2014
  • 22:53

Deze week heb ik grote schoonmaak gehouden onder alles wat ik kon vinden.
Dit omdat ik melding kreeg van een vol werkgeheugen en vol berichtgeheugen.
Bij alle apps heb ik de buffer leeggemaakt en een hele app verwijderd, plus de meeste berichten en dubbele contacten.
Maar de icoontjes in te taakbalk bleven. Pas nadat ik de tel. echt uit gezet en weer opgestart had, was het leeg. Eindelijk wat lucht!

Maar nu krijg ik wel de melding dat de limiet voor het verwijderen overschreden zou zijn. ‘Er zijn 35 items (eerder stond er iets van 89) verwijderd voor contacten, account JW enz. En wat ik wil: Verwijderen, Verwijdering ongedaan maken, Niets doen.’
Vroeg me af, wat willen ze nu? Eerst pushen dat je moet opruimen en doe je dat, krijg je op je kop….Of moet ik dit zien als de melding in Windows: weet u het zeker?

Tevens vraag ik me af of dit de normale manier is om lucht te krijgen? Alle berichten en apps stuk voor stuk doorlopen en voorzover ik de betekenis van de mapjes snap (die bijna altijd leeg zijn) daar wat uit halen? Zo zie ik bijv. niets van al die kaarten die ik ooit voor Google maps binnenhaalde; kun je die niet opschonen? M.a.w. waar vind ik de betekenis van al die mapjes?

Vast bedankt!
Jasper

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 3 maart 2014
  • 19:07

meestal al het geheugen vol zit krijg je deze melding, wat je weggooit is natuurlijk jou keuze, vandaar de keuze mogelijkheid weet je het zeker enz.. net zoiets als in windows.

probeer de appClean Master eens wel oppassen wat je aanvinkt in de app om te verwijderen weg is weghij geeft wel aan wat veilig is om op te ruimen.

wat de mapjes betreft staat bijv muziek programmas enz er zijn natuurkijk ook lege mapjes die je gewoonweg nooit gebruikt hebt.

dat de limiet voor het verwijderen overschreden zou zijn heb ik nog nooit meegemaakt is zou niet weten waar dat vandaan komt.

Bewerkt (3 maart 2014 19:17)
jaswest

jaswest

• Lid sinds 18 maart 2012
  • Berichten 72
  • Reputatie 0
  • 4 maart 2014
  • 23:48

Bedankt, Gizmob! Ik heb het appje binnengehaald en aan het werk gezet. Verbazend hoeveel zaken hij aanpakt.
Wel een beetje jammer dat ie zelf weer 11,47 MB opslorpt en ook nog z'n kleine broertje CM Security van 7,41 MB erbij haalt. Of dat samen gaat met m'n Avast moet ik nog even afwachten.

Wat die overschrijdingslimiet betreft dat zou misschien kunnen komen van de koppeling met contactbeheer. Er stond tenminste een icoontje dat daarmee te maken had.

Maar nogmaals bedankt.
J.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 5 maart 2014
  • 00:26

Mooi dat het werktwat de beveiliging van het appje betreft die kun je uitzetten in de instellingen mocht je problemen met je avast beveiliging krijgen.

Succes verder met je phone.

Bewerkt (5 maart 2014 00:32)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.