Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Joel146

Joel146

• Lid sinds 03 april 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 3 april 2014
  • 22:56

Hallo iedereen,
Ik heb een samsung galaxy ace (gt-s5839i)en ge-root ,laatst wou ik er een nieuwere versie van clockworksmod op zetten dus ik had het op sd gezet en geïnstalleerd alles gewhiped en gereset en toen gereboot alleen hij bleef hangen op het opstartscherm waar staat: samsung galaxy ace gt-s5839i. Toen heb ik nog geprobeerd om hem een nacht op dat scherm te laten staan maar helaas er gebeurde niks de volgende ochtend stond hij nog steeds op dat scherm. Hij kan nog wel in het recovery menu komen dus ik heb ook weer een oudere versie van clockworksmod gebruikt om alles te resetten dalvik enz… Maar hij blijft helaas nog steeds hangen dus ik kan niks meer met mijn mobiel weet iemand toevallig een oplossing?
M.V.G joel146

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 4 april 2014
  • 10:35

Geen algemene vraag over Android, maar een hele specifieke voor de Galaxy Ace. Om die reden verplaatst naar het juiste forum.

je kan het beste een (juiste) stock samsung ROM installeren met Odin (en via de download modus op je toestel). Dan begin je weer van voren af aan. Weet je hoe dat werkt?

Joel146

Joel146

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 4 april 2014
  • 13:00

nanders
Geen algemene vraag over Android, maar een hele specifieke voor de Galaxy Ace. Om die reden verplaatst naar het juiste forum.

je kan het beste een (juiste) stock samsung ROM installeren met Odin (en via de download modus op je toestel). Dan begin je weer van voren af aan. Weet je hoe dat werkt?

Eehm niet helemaal het rooten en CWM lukte allemaal nog wel maar daarna ging t fout

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 4 april 2014
  • 13:35

1. je plukt de juiste firmware van sammobile.com
2. je zet je telefoon in download modus (telefoon uit, en daarna inschakelen met volume down + home + power combinatie)
3. telefoon verbinden met PC en Odin
4. firmware flashen met Odin

(5. Soms komt het voor dat na een installatie je toestel in een boot-loop terecht komt. Dan moet je via het recovery menu een reset uitvoeren)

Bewerkt (4 april 2014 13:36)
Joel146

Joel146

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 5 april 2014
  • 01:19

Oke dankjewel ik ga het morgen even proberen,
Bedankt voor de moeite

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.