Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

hrvw

hrvw

• Lid sinds 11 mei 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 11 april 2014
  • 20:29

Wie o wie kan mij helpen? Ik heb namelijk een zeer groot probleem, Ik heb eergisteren mijn samsung galaxy ace geprobeerd om via instructies van de site http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2408748 een rom van miui erop te zetten. Toen ik na de installatie van het bestand bieltv.3 #6 kernel mijn telefoon opnieuw opstartte deed hij helemaal niks meer. Ik kan ook geen downloadmode krijgen en ook de recovery niet. Ik hoor wel als ik hem in de downloadmode zet, dus aan knop met de home knop en geluid down alle drie tegelijk, een geluid dat Windows nieuwe hardware ziet, maar ik kan de telefoon nergens zien. Ik heb ook geprobeerd na ik dit geluid hoorde om Odin op te starten en die ziet hem wel maar kan de usb poort niet openen zodat ik er niks op kan uploaden. Nu weten jullie mijn groot probleem en ik hoop dat er iemand een oplossing voor mij weet.

Met vriendelijke groet,
H. van Wouwen

Bewerkt (12 april 2014 17:24)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 11 april 2014
  • 21:36

Geen algemene Androidvraag maar toestelspecifiek en daarom verplaatst naar het Galaxy Ace-forum.

Pas aub de titel aan die kort en duidelijk jouw vraag omschrijft want “samsung galaxgy ace” omschrijft de vraag niet.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.