Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Evelien2609

Evelien2609

• Lid sinds 17 augustus 2014
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 17 augustus 2014
  • 07:22

Hallo,

ik heb sinds vandaag een samsung galaxy ace en ik was er mee bezig en plotseling zie ik dat de knop voor lijst met contacten van de onderste balk is verdwenen. Je hebt op het home scherm zeg maar zo'n groene knop om te bellen, een oranje voor je contacten, een wit met gele voor berichten en een blauwe voor je scherm met apps en zo. Maar de knop van de contacten is nu dus weg. En ik heb geen idee hoe ik die terug kan zetten. Ik heb nu alleen bellen, berichten en de apps knop er staan. Kan iemand mij helpen? Ik bedoel dus echt onderaan in die balk zeg maar.

Ik hoop dat ik het hier goed heb neergezet. Zo niet, mag het verplaatst worden. Ik hoop ook dat ik het goed heb uitgelegd, ik ben heel slecht in dingen uitleggen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Peter_Van_Minsel

Peter_Van_Minsel

• Lid sinds 28 december 2012
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 17 augustus 2014
  • 09:04

Naar je app's gaan lang op contacten drukken en dan naar je home scherm slepen

Evelien2609

Evelien2609

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 17 augustus 2014
  • 12:15

Dan staat hij gewoon op het home scherm. Maar dan nog krijg ik hem niet onder tussen die 3 andere, waar hij ook hoort. En ik heb het scherm ook al vol staan.

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 17 augustus 2014
  • 12:23

Vanuit je homescherm kun je hem weer naar onder slepen

Evelien2609

Evelien2609

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 17 augustus 2014
  • 12:56

Dat probeer ik steeds, maar dan komt die prullebak en verdwijnt hij weer van het home scherm.

JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2319
  • Reputatie 70
  • 17 augustus 2014
  • 13:01

Eigenlijk is die knop een beetje dubbel. Immers, als je het telefoonvenster opent dan kun je bovenin ook contacten kiezen. Afgezien daarvan, terugkrijgen in je “Dock” is best wel mogelijk.
Als ik mij goed herinner dan werkt dat in oudere versies iets anders. Open je applicatievenster, klik op de menutoets en kies voor wijzigen. Dan kun je de gewenste toepassing in je Dock slepen.

Evelien2609

Evelien2609

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 17 augustus 2014
  • 13:18

Dat heeft gewerkt! Dank je wel! Hij staat weer onderaan waar hij hoort!Ik heb nog een andere vraag over wifi instellingen van mijn oude telefoon naar deze, maar ik denk dat die vraag op een andere plek hoort.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.