Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Evelien2609

Evelien2609

• Lid sinds 17 augustus 2014
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 9 september 2014
  • 21:14

Hallo,

ik heb vaak mijn telefoon op de trilfunctie staan, maar ik was vandaag wat bezig met mijn telefoon en het geluid aangezet. Als ik gebeld word hoor ik wel geluid, maar bij binnenkomende berichten van whatsapp of smsjes krijg ik geen geluid. Uiteraard staat mijn geluid en volume aan, ik heb al geruime tijd Ringo Pro geïnstalleerd, en die heb ik verwijderd om te kijken of het zou helpen, maar ook dit lost niks op.

Ik heb mijn telefoon geroot een tijdje terug, ik zat er aan te denken om alle instellingen terug te zetten naar fabrieksinstelling, maar aangezien hij geroot is durfde ik dat niet aan. Ik weet ook niet of dat zal helpen of niet.

Ik weet nu helemaal niet meer wat ik moet doen om weer geluid te krijgen bij inkomende whatsapp berichten en smsjes. Bellen werkt, de toetstoon werkt, ik hoor ook het deuntje als ik die selecteer voor smsjes of whatsapp, maar als ik een bericht/sms krijg, hoor ik dus niks.

Wie kan mij helpen??

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 10 september 2014
  • 00:14

Heb je afgezien van de normale geluidsinstellingen ook in de instellingen van whatsapp een geluid geselecteerd.

Evelien2609

Evelien2609

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 10 september 2014
  • 00:15

Ja, daar heb ik ook een geluid geselecteerd, maar ook dat helpt dus niet.

Evelien2609

Evelien2609

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 10 september 2014
  • 00:19

Maar het is dus ook niet alleen bij whatsapp, maar ook bij sms berichten krijg ik geen geluid. Alleen bij bellen en de toetsen aanraken.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 10 september 2014
  • 00:46

Je zou deze nog kunnen proberen.
http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-ace/43368-geen-geluiden-bij-berichtenwhatsappmail.html

Een reset met een geroote Galaxy zou ik niet weten of dat zo maar kan, ik heb geen Galaxy dan moet je even wachten op andere suggesties van forum leden.

Tina80

Tina80

• Lid sinds 22 september 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 september 2014
  • 22:10

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Samsung S3 mini.
Ik krijg geen melding bij een binnenkomende sms. Er staat ook geen bolletje met een cijfertje op het envelopje (zoals je bij e-mail wel krijgt).
Zou dit bij u al opgelost zijn?
Zo ja, hoe heb je dit gefikst?

Evelien2609

Evelien2609

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 22 september 2014
  • 22:47

Hallo,

helaas heb ik nog geen oplossing. Ik ben wel naar een Belcompany winkel geweest en die heeft even gekeken, maar die adviseerde mij alles terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Misschien dat dat zou helpen. Alleen ik heb mijn toestel geroot en ik weet niet of het terug zetten naar fabrieksinstellingen zomaar kan. Als jouw toestel niet geroot is, zou jij dat misschien kunnen proberen. En het hier even laten weten. Dan kan ik kijken of ik alles ook kan terug zetten. Misschien dat dat wel kan. Ik moet eerst nog even verder uitzoeken of het met een geroot toestel zonder problemen kan en hoe ik het moet doen.

nieuwru

nieuwru

• Lid sinds 27 oktober 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2014
  • 13:55

ik heb het probleem ook gehad,
oplossing:
instellingen/geluid/volume en dan het meldingsgeluid hoger zetten: probleem opgelost.

ss4

ss4

• Lid sinds 02 mei 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 mei 2015
  • 12:10

eindelijk na 2 jaar door jouwn intructies gelukt!!!

brouwmeester

brouwmeester

• Lid sinds 13 mei 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 13 mei 2015
  • 14:38

Galaxy s4: instellingen/geluiden en melingen/applicatiemeldingen/whatsapp. Daar de blokkering opheffen.
Dat was bij mij het geval sinds upgrade naar android 5.0.1 Ik had zelf niet de blokkering aangezet… Opgelost

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren