Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

xanderooo

xanderooo

• Lid sinds 18 september 2014
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 18 september 2014
  • 02:46

Sorry voor mijn niet mis te verstane boodschap, maar na 9 uur zoeken, en geen antwoord of duidelijke uitleg te vinden, moet ik het maar zelf eens proberen. Misschien een klein overzichtje wat ik geprobeerd heb. Of het gelukt is, is een ander paar mouwen, maar ik ben niet van plan om een nieuwe te kopen, om weer hetzelfde probleem te krijgen met het superieure Samsung. Mijn merk is dus Samsung GT-S5830i

- Rom Manager gedownload, maar vind deze niet.
- z4root, valt halfweg doodleuk af, en heel mijn smartphone is heel de tijd traag, tot ik deze afzet.
- Recovery modus geprobeerd, andere root succesvol gedaan. SuperUser ook van de partij, maar geeft niet echt het verwenste resultaat.
- Link2SD en een of ander gelijkaardig applicatie erop gezet. Niets, nada, dikke niente!
- USB-kabel heeft het blijkbaar ook begeven. Vele malen in en uit gestoken, maar nope, geen reactie!

Veel video's van Youtube bekeken, ook veel gezocht op deze site, en daar waren ook veel uitleggen die wel naar iets linken, maar die uitleg die ik in die 9 uur heb gelezen ben ik niets mee. Ik ben iemand die strikt leest, dus 1 ding verkeerd, en dan lig je er bij mij.

Ik zeg het, heb echt 9 uur geprobeerd om maar Shazam ALLEEN op SD-kaart te zetten. Vergeet het dus maar, het systeem doet vrolijk mee.

Ik hoop echt dat ik tegen volgende log-in een antwoord verwacht, want ik ben het echt grondig beu aan het worden. En ik ben er zeker van, als ik een nieuwe “smart”phone koop, en al helemaal van Samsung, dat ik weer met hetzelfde probleem zit. En er echt 1tje kopen voor uiteindelijk niets, neen dank u.

Toch alvast bedankt voor de moeite te nemen om dit te lezen en een vriendelijke reply te geven. Zelfs al is er niets aan te doen, waar ik eigenlijk voor vrees met een geheugen van ocharme 160MB, waarbij Whatsapp alleen al ruim 20MB bezit, weet ik waar ik aan toe ben.

Groeten,
Xander

Nog 1 ding: kan je werkelijk een 2de partitie voor een SD-kaart maken voor een Samsung GT-S5830i, of is dat een fabeltje? Ik vind het vreemd dat het uiteindelijk allemaal goed komt bij die personen die een topic startte. Ik vrees ervoor. Nogmaals, alvast bedankt!

Bewerkt (18 september 2014 09:25) | Titel aangepast
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 18 september 2014
  • 09:25

Naar Galaxy Ace-forum verplaatst en titel aangepast

xanderooo

xanderooo

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2014
  • 15:57

Oh, zeer bedankt voor de geweldige hulp die ik hier gekregen heb, goh, echt bedankt!
Zonder jullie was dit nooit mogelijk geweest…

Heb ongeveer een paar dagen na dit het al zelf opgelost, zonder jullie. Nogmaals bedankt!

P.S.: Als jullie geen mensen kunnen, laat staan wil helpen, verwijder dan a.u.b. deze site en dan weten we direct dat we hier niet al te veel tijd aan moeten spenderen.

Groeten!

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 30 oktober 2014
  • 16:39

xanderooo
Oh, zeer bedankt voor de geweldige hulp die ik hier gekregen heb, goh, echt bedankt!

Heb ongeveer een paar dagen na dit het al zelf opgelost, zonder jullie. Nogmaals bedankt!

P.S.: Als jullie geen mensen kunnen, laat staan wil helpen, verwijder dan a.u.b. deze site en dan weten we direct dat we hier niet al te veel tijd aan moeten spenderen.

Groeten!
Heel graag gedaan!

P.S.: Het kan zijn dat je geen antwoord hebt gekregen omdat niemand een oplossing wist. Het voordeel van dat jij uiteindelijk wel de oplossing weet is dat je die hier kunt neerzetten zodat je weer anderen daarmee helpt.
Maar als jij liever anderen niet helpt, geef dat dan door zodat wij direct weten dat wij geen tijd aan jou moeten spenderen.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 30 oktober 2014
  • 19:05

xanderooo
Sorry voor mijn niet mis te verstane boodschap, maar na 9 uur zoeken, en geen antwoord of duidelijke uitleg te vinden, moet ik het maar zelf eens proberen. Misschien een klein overzichtje wat ik geprobeerd heb. Of het gelukt is, is een ander paar mouwen, maar ik ben niet van plan om een nieuwe te kopen, om weer hetzelfde probleem te krijgen met het superieure Samsung. Mijn merk is dus Samsung GT-S5830i

- z4root, valt halfweg doodleuk af, en heel mijn smartphone is heel de tijd traag, tot ik deze afzet.
- Recovery modus geprobeerd, andere root succesvol gedaan. SuperUser ook van de partij, maar geeft niet echt het verwenste resultaat.
- Link2SD en een of ander gelijkaardig applicatie erop gezet. Niets, nada, dikke niente!
- USB-kabel heeft het blijkbaar ook begeven. Vele malen in en uit gestoken, maar nope, geen reactie!

Veel video's van Youtube bekeken, ook veel gezocht op deze site, en daar waren ook veel uitleggen die wel naar iets linken, maar die uitleg die ik in die 9 uur heb gelezen ben ik niets mee. Ik ben iemand die strikt leest, dus 1 ding verkeerd, en dan lig je er bij mij.

Ik zeg het, heb echt 9 uur geprobeerd om maar Shazam ALLEEN op SD-kaart te zetten. Vergeet het dus maar, het systeem doet vrolijk mee.

Ik hoop echt dat ik tegen volgende log-in een antwoord verwacht, want ik ben het echt grondig beu aan het worden. En ik ben er zeker van, als ik een nieuwe “smart”phone koop, en al helemaal van Samsung, dat ik weer met hetzelfde probleem zit. En er echt 1tje kopen voor uiteindelijk niets, neen dank u.

Toch alvast bedankt voor de moeite te nemen om dit te lezen en een vriendelijke reply te geven. Zelfs al is er niets aan te doen, waar ik eigenlijk voor vrees met een geheugen van ocharme 160MB, waarbij Whatsapp alleen al ruim 20MB bezit, weet ik waar ik aan toe ben.

Groeten,
Xander

Nog 1 ding: kan je werkelijk een 2de partitie voor een SD-kaart maken voor een Samsung GT-S5830i, of is dat een fabeltje? Ik vind het vreemd dat het uiteindelijk allemaal goed komt bij die personen die een topic startte. Ik vrees ervoor. Nogmaals, alvast bedankt!
Of een tweede partitie mogelijk is voor meer geheugen op een standaard galaxy ace ik zou het niet weten ik hou me niet zo bezig met galaxy toestellen als ik het wist had ik het je wel vertelt, met HTC kan het wel zie hier

Als hier het niemand weet zou je hier kunnen zoeken of een vraag stellen over je probleem.

Ofhier maar dat zal je al wel gezien of geprobeerd hebben.

Bewerkt (30 oktober 2014 19:33)
xanderooo

xanderooo

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 31 oktober 2014
  • 22:25

pklijzing
xanderooo

Groeten!
Heel graag gedaan!

P.S.: Het kan zijn dat je geen antwoord hebt gekregen omdat niemand een oplossing wist. Het voordeel van dat jij uiteindelijk wel de oplossing weet is dat je die hier kunt neerzetten zodat je weer anderen daarmee helpt.
Maar als jij liever anderen niet helpt, geef dat dan door zodat wij direct weten dat wij geen tijd aan jou moeten spenderen.
Een toestel dat al jaren bestaat, een veel voorkomend probleem bij dit product, zelfs bij verkopers, en waar niemand iets op vond? Sorry, maar zo'n ontdekker ben ik niet. Toch bedankt dat u dat van mij denkt.

De anderen hebben mijn hulp niet nodig, die weten dat waarschijnlijk al. Of de USB werkt, of ze hebben iets sneller door dat computers/laptops tegenwoordig allemaal een Micro SD-adapter hebben. Zoja, mogen ze mij zeker eens contacteren, want die ga ik wel helpen. Ik vind het alleen spijtig dat er zelfs geen poging gedaan wordt om mij te helpen. Misschien een te grove tekst, anders weet ik het niet.

Edit: Download Minitool Partition Home Wizard, en alstublieft, verwijder ALLEEN UW PARTITIES van uw SD-kaart. Doe niet zoals mij, want uw computer is niet meer als tevoren.

xanderooo

xanderooo

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 31 oktober 2014
  • 22:26

[

gizmobinky
xanderooo

Groeten,
Xander

Of een tweede partitie mogelijk is voor meer geheugen op een standaard galaxy ace ik zou het niet weten ik hou me niet zo bezig met galaxy toestellen als ik het wist had ik het je wel vertelt, met HTC kan het wel zie hier

Als hier het niemand weet zou je hier kunnen zoeken of een vraag stellen over je probleem.

Ofhier maar dat zal je al wel gezien of geprobeerd hebben.
Bedankt voor uw eerlijke reactie. En vriendelijke!

omapaloma

omapaloma

• Lid sinds 06 juni 2011
  • Berichten 70
  • Reputatie 0
  • 5 november 2014
  • 17:26

Het is mogelijk om een 2de partitie te maken op de sd kaart door de rom manager te gebruiken ,ik heb het zelf juist gedaan ,en ik heb Cyanogenmod 7 erop staan . (Samsung Ace S5830) een oudje dus !

omapaloma

omapaloma

• Lid sinds 06 juni 2011
  • Berichten 70
  • Reputatie 0
  • 7 november 2014
  • 13:20

De externe sd card is niet gepartitioneerd , het is het interne geheugen dat nu in twee gedeeld is , dat helpt dus niet ! om de externe sd card te partitioneren zijn er alleen oude tuts te vinden van 2010 en dan moet je programeren .
Ik vrees dat het veel te kleine ram geheugen van de Samsung Ace niet op te lossen is ! het is gewoon een grote fout van Samsung !
Dit bericht is fout ! De externe sd card is wel in 2 partities , ik was te rap geweest met schrijven ! Alle lof voor Cyanogenmod 7 en de RomManager !
Weer wat bijgeleerd ! Vind ik leuk !

Bewerkt (11 november 2014 09:45) | ik had foute info gegeven !
Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 7 november 2014
  • 19:52

hier een goede uitleg, pas wel op dat je niet per abuis! je pc wist want dan ben je nog verder van huis maar dan zonder pc

Bewerkt (7 november 2014 20:38)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.