Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

snoepjelol

snoepjelol

• Lid sinds 14 oktober 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 oktober 2014
  • 17:43

Beste…

Ik heb een samsung galaxy ace s5830i en ik heb er perongelijk een android 4.4.1 firmware opgezet dat eigenlijk niet mogelijk is.
Ik wil hem nu graag weer terug zetten maar heb geen backup van de vorige firmware. Heeft iemand misschien een officiele firmware 2.3.6 GINGERBREAD in het nederlands? Ik ben er al heel lang naar op zoek maar alle links die ik probeer doen het niet of zijn niet de goede software. Ik wil hem graag installeren met odin multi downloader v4.38.

Ik moet dus de officiele software 2.3.6 gingerbread voor samsung galaxy ace s5830i hebben in het nederlands.

Alvast bedankt snoepjelol.

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 14 oktober 2014
  • 17:48

Geen algemene vraag maar toestelspecifiek en dus verplaatst naar Galaxy Ace-forum

omapaloma

omapaloma

• Lid sinds 06 juni 2011
  • Berichten 70
  • Reputatie 0
  • 5 november 2014
  • 17:38

Voor de Ace S5830 heb ik wel de officiele software gevonden op xdadevelopers-site , maar niet kunnen installeren met odin door een onbekende fout . Ik heb er Cyanodenmod 7 opgezet en dat ging wel via sd kaart .
De meeste linken die ik had gevonden werkten niet meer !

Bewerkt (5 november 2014 17:39)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.