Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

MarcoV8

MarcoV8

• Lid sinds 30 maart 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 maart 2015
  • 17:38

Het kan toeval zijn, maar sinds mijn dochter enkele spelletjes gedownload heeft op mijn Ace, treedt het probleem op dat de batterij ‘zogenaamd’ leeg is binnen een uur en het toestel uitvalt. Als ik vervolgens wil gaan opladen, dan blijkt de batterij nog bijna vol te zijn. Het toestel wil ook alleen maar aan gaan als je hem even aan de lader hebt gezet.
Wat kan hier aan de hand zijn en wat is er aan te doen?

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 31 maart 2015
  • 09:57

is hij echt zogenaamd leeg (alsin, hij geeft een laag batterijpercentage aan), of valt hij gewoon uit.

je kunt beginnen met het verwijderen van die spelletjes en kijken of het zich daarmee oplost. Wellicht slaat je telefoon tilt bij een slecht geprogrammeerde app/spel.

MarcoV8

MarcoV8

• Lid sinds 30 maart 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 5 april 2015
  • 13:50

Soms zie je de batterij-indicator op leeg staan. Als je hem dan aan de lader zet, dan blijkt dat de batterij helemaal nog niet zo leeg is. Maar meestal valt de telefoon ineens uit. De spelletjes had ik er meteen al afgehaald.

cvriel

cvriel

• Lid sinds 05 juli 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 22 september 2015
  • 22:15

Ik ken hetzelfde probleem met mijn galaxy ace. Spontaan uitvallen, ook als er gebeld wordt, en dan niet eens meer kunnen zien wie er gebeld heeft. De batterij die uitvalt op meer dan 50% vermogen en op de lader binnen een mum weer is opgeladen. Zelfs na vervanging van de batterij want de vorige was compleet warm gelopen en stond op ontploffen. Ik heb geroot, batterij calibrator geïnstalleerd en het hielp allemaal maar marginaal. Wel even want ik kon een hoop opruimen. Uiteindelijk weer gede- root, terug naar fabrieksinstellingen en toen niet automatisch ge-update. Het grootste probleem lijkt te zitten in veel te zware apps die zelfs al zijn ze zgn gedeinstalleerd toch services blijven draaien. De app vermeld dan 0,00 kb maar staat nog wel op je telefoon. Oplossing ook die proberen definitief te verwijderen, updates Google playstore verwijderen en Google messaging services verwijderen. Weg ermee, ze vragen veel teveel vermogen en dat kan de Samsung niet aan…daarom klapt je foon eruit. Wanneer je weer update, of reset dezelfde actie herhalen. Google installeert zichzelf gewoonweg opnieuw. Tja Google op je telefoon, verplicht. Het zou verboden moeten worden! Bij mij werkt het, niet permanent maar mijn telefoon klapt er niet meer om de hslveklap uit. Hoor graag of er toevoegingen zijn. Overigens beginnen de HTC s dezelfde kuren te vertonen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren