Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Zootert

Zootert

• Lid sinds 10 oktober 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 20 oktober 2016
  • 15:32

Hallo,

Sinds kort heeft mijn moeder een Samsung Galaxy Ace GT-S5830i, maar vanaf het begin zijn er al problemen mee. Ik zelf heb nooit een Android toestel gehad, en kan hier dus niet erg goed mee overweg.. Vandaar dat ik jullie hulp in schakel.

Na de telefoon voor het eerst te hebben ingesteld, was het intern geheugen van de telefoon al vol na het downloaden van 2 appjes (Whatsapp en Facebook Messenger). Na wat op internet te hebben rondgezocht  heb ik meerdere keren een Factory Reset uitgevoerd, Cache's gewist etc etc, maar niks hielp.

Ook heb ik geprobeerd te telefoon te rooten, maar dit heeft ook niks geholpen.

Heb net weer een Factory Reset uitgevoerd en wanneer in nu een app probeer te downloaden blijft deze hangen op 'Downloaden', maar doet verder niks.

Heeft iemand hier een idee over hoe ik deze downloads wel kan uitvoeren en waarom het intern geheugen al vol kan zijn na 2 apps te downloaden…

EDIT: En nu krijg ik bij de Play Store enkel nog een wit scherm…

Bewerkt (20 oktober 2016 16:30)
fdpg1963

fdpg1963

• Lid sinds 21 oktober 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 oktober 2016
  • 11:56

Hoi,

Dit is een oud toestel (voor smartphone begrippen dan) welke nog op Android 2.3 draait (oud, vrijwel niet meer gebruikt) en weinig intern opslag- en werkgeheugen heeft. Daarom zit hij na 2 apps al vol, vooral Facebook apps vreten geheugen.

Ik heb zelf ook nog een oud Android 2.3 toestel liggen en daar crasht de Play Store ook, zelfs na een factory reset van het toestel.

Kortom, naar de kringloop ermee en een mooi nieuw apparaat kopen. Android 6 telefoons zijn er al vanaf 100 euro simlockvrij. Kies er 1 met minimaal Android 6, 1 Gb werkgeheugen en 8 Gb opslag dan kun je weer een tijdje vooruit.
Koop geen overdreven duur toestel, na 2 jaar zijn ze allemaal verouderd, zonde van je geld.

Succes ermee!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren