Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
GPS booster
Ook GPS Test en GPS status installeren, die versnellen je GPS niet maar zijn wel leuke apps
eindelijk iets gevonden dat werkt!!!
ik heb zo ongeveer alles alles geprobeerd wat op de market te vinden is, maar ja….dat zijn wel leuke apps maar werken niet echt
ik heb op XDA forum wel iets gevonden en het werkt bij mij perfect.
als je zoals gewoonlijk geen fix kan krijgen, zet de foon (met zoekende navigatie open) uit. Dan schakel je foon aan, navigatie opstarten en binnen 2 sec werkt alles. Ik heb al verschillende keren geprobeerd en werkt altijd. Kost je wel elke keer 2 minuten om de foon uit en aan te zetten maar ja…uren op een fix wachten kost ook tijd.
Ik zou zeggen, probeer het ff (op eigen risico ;-) miss werkt dit ook voor jullie
grtz
Heeft er soms iemand ook een andere manier dan hem aan/uit te zetten? Ik heb ook vaak problemen..
Meestal start ik eerst Google Maps/Navigator op en tegelijk mijn Navigon. Via google vind hij meestal sneller een fix heb ik gemerkt, maar lukt me toch niet altijd..
Ik heb ook wat op XDA gekeken, maar daar heb je altijd een Root voor nodig? Klopt dat? Maar aangezien er hopelijk deze maand de 2.2 officieel uitkomt ben ik dat niet van plan.
Met de 2.2 moet toch die gps lag opgelost zijn?
Ik hoop het. Ik draai vanuit de winkel ook al 2.2. Maar blijkbaar is dat niet dezelfde als die komt? Ik moet het nog even uitzoeken.
zoek eens in de market naar octy. die heeft 2 programmas gemaakt die de gps verbeteren van apollo. hiervoor heb je geen root nodig:p bij mij werkte dit wel.
Weet iemand verschil tussen de boost en opt? die opt stelt alleen 1x puur de handige instellingen in?
Ik zou het niet weten. Volgens is opt het beste maar ik heb ze allebij geprobeerd.
sent from my galaxy apollo using my thumbs and a on screen keyboard-_-
Hoi,
Ik word nu een beetje moe van de navigatie op mijn apollo. In het begin (een week geleden) deed de GPS prima, fix in no time, vrij nauwkeurig, geen problemen. Twee dagen later, kon de satelliten niet vinden (geen fix voor een uur!). Nu, 1 dag werkt goed, andere alweer niet (gaat voornamelijk fout bij vinden van de satelliten, navigatie werkt prima als die er zijn gevonden). Ligt dat aan het weer?
Zij er programma's om sneller de satelliten te vinden? (heb op Market gezocht maar kon nix vinden waar mesen best tevreden over zouden zijn).
Wat kan ik het beste instellen in verborgen GPS menu voor de beste resultaten (ik heb ergens gelezen dat de standaard instellingen niet optimaal zijn).
ik hoor het wel als iemand een idee heeft,
PS. Ik weet dat ik een aparte navigatie toestel kan kopen maar ik vind het prettig om alles op 1 apparaat te hebben.