Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

beer

beer

• Lid sinds 26 augustus 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2011
  • 09:20

hoi
ik heb een samsung galaxy tab en heb ook probs om hem met samsung kies te verbinden. is er een mogelijkheid om het toestel van uit het menu up-to-date te houden ? ik heb ook al van alles geprobeerd maar niets helpt. ik zou dus graag de nieuwe firreware hebben op men tab omdat dat misschien het prob oplost.

grr beer

Bewerkt (26 augustus 2011 09:20)
werker123

werker123

• Lid sinds 13 december 2010
  • Berichten 1644
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2011
  • 10:56

misschien kan je dat beter even vragen in het forum over de sgt

Bewerkt (26 augustus 2011 10:56)
ton123

ton123

• Lid sinds 15 september 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 september 2011
  • 18:18

Ik ben een volle dag bezig geweest met het trachten om mijn Galaxy i9000 te verbinden met KIES en te upgraden naar de nieuwste firmware.
Eerst Windows 7 met bestaande Kies.
Probleem: Ca slechts 1 op de 10 keer ziet Kies de telefoon via USB. Ca. 1 op de 3 keren kan ik wel via de verkenner de telefoon zien en dan kan ik ook bestanden overzetten etc. Alles werkt dan. Als ik Kies aanzet “ziet” Kies wel de telefoon, want dan probeert die “te verbinden” Dat lukt dus slecht 1 op de ca. 10 keer. Vervolgens geeft Kies aan dat er een update van het besturingssysteem is. Ik geef dan aan dat ik dat wil installeren en Kies komt met de vraag of ik eerst backups wil maken. Ja dus. Vervolgens breekt Kies dan af. En kan ik opnieuw beginnen. Uiteindelijk besloten om dan maar geen backups te maken. Vervolgens breekt Kies dus af voordat de upgrade gaat plaatsvinden.
Na dit een aantal keren geprobeerd te hebben grover geschut, achtereenvolgens steeds verder escalerend en bovenstaande herhalend:
Eerst upgrade van Kies. Zelfde resultaat.
Bij dotnet support aangevinkt: non HTTP EN HTTP. Idem.
Nu ook nieuwe drivers geinstalleerd. Idem.
Kies EN drivers gedeinstalleerd EN vervolgens weer geinstalleerd. Idem.
Virusscanner en firewalls UIT. Idem.
(Samsung ondertussen ook al een paar keer aan de lijn gehad. Samsung dacht dat het aan Windows 7 en mijn overige software lag. Tja wat moet je daar nu mee ….?)
ANDERE PC MET XP.
Gehele bovenstaande proces opnieuw. Resultaten IDEM.
(Volgens Samsung kon ik mijn telefoon inleveren op een servicepunt ….. waar monteurs ernaar zouden kijken ….)
Ik vermoed nu echter dat KIES bepaalde signalen terug verwacht van de Galaxy. En dat de processen in de Galaxy op één of andere manier niet of niet goed meer functioneren. Een software of instellingen probleem dus.
Dan maar de “hard way”: Reset naar fabrieksinstellingen en overnieuw beginnen met invoeren van alles.
Resultaat: Kies vindt de telefoon en upgrade loopt prima. Ook sync met Outlook 2002 loopt prima.
Conclusie:
1. Mijn diagnose klopt.
2. Is er een manier om dit sneller vast te stellen? Dan zou het misschien ook oplosbaar zijn met wat instellingen of een reparatie app … En dan kan Samsung in dit soort situaties betere support leveren en dan hoeven wij geen dag te hobbyen. En dan hoef ik niet alles (applicatie instellingen, applicaties, menu's, tabbladen, etc.) opnieuw in te stellen en in te voeren.

Bewerkt (15 september 2011 18:18)
Aiko42

Aiko42

• Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 17 september 2011
  • 19:17

Bij mij herkend Kies mijn galaxy pro wel en synchroniseerd met outlook. Maar mijn afspraken in de agenda staan allemaal 2 uur vroeger in mijn gsm. Weet iemand een oplossing? Heb topic geopend :-)

Bewerkt (17 september 2011 19:17)
werker123

werker123

• Lid sinds 13 december 2010
  • Berichten 1644
  • Reputatie 0
  • 17 september 2011
  • 20:30

misschien de gegevens wissen van je agenda

Bewerkt (17 september 2011 20:30)
rickiewars

rickiewars

• Lid sinds 05 juli 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2012
  • 17:50

Ik heb het gevonden voor de samsung galaxy y!
Zo heb ik t gedaan:
-Koppel je mobiel aan de computer.
-Start kies.
-klik bovenin op hulpmiddelen
-klik op voorkeuren
-vink “Samsung Kies automatiesch starten waneer een apparaat is aangesloten” aan.
-Klik ok en sluit kies af.
-koppel je telefoon los.
-Hang je telefoon er nu weer aan.
-(klik NIET op kies!!)Wacht tot kies is opgestart en laat kies je mobiel zoeken.
Als het goed is ziet kies hem nu.
Zo niet? Kijk of massa opslag aan staat of met kies verbinden ofzo.
Het werkte bij mij.
Zeg ff als het is gelukt.
:thumbs:

Bewerkt (24 april 2013 15:09)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren