Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

andy

andy

  • Lid sinds 06 januari 2011
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • #1
  • 17 januari 2011
  • 12:23

Hoi,
Sinds een week heb ik een apollo met vodafone abo in bezit. In die week is er al verschillende keren een simkaart fout opgetreden en ik moet elke keer mijn pincode intoetsen om weer de foon werkend te krijgen.
Mijn vraag is, zou het iets van dit model zijn (heeft iemand zelfde ervaringen?) of ligt dat aan de provider (vodafone). Ik vind een paar keer in 1 week veels te veel, toch?
ben benieuwd wat jullie er van vinden
grtz

Bewerkt (17 januari 2011 12:23)
santanateam

santanateam

  • Lid sinds 15 januari 2011
  • Berichten 160
  • Reputatie 0
  • #2
  • 17 januari 2011
  • 13:29

ik heb zelf ook sinds een paar dagen de apollo van manlief en ik heb hem ingebruik met een preypay kaartje heb niks geen last.

miss terug gaan naar de winkel en je probleem is voor leggen miss is er wat mis met je simkaartje

Bewerkt (17 januari 2011 13:29)
Xeno

Xeno

  • Lid sinds 27 maart 2010
  • Berichten 2176
  • Reputatie 0
  • #3
  • 17 januari 2011
  • 17:29

Heb je misschien stof in je telefoon zitten? een haartje ofzo kan het contact verbreken, anders zou ik eens terug gaan waar je de telefoon hebt gekocht.

Bewerkt (17 januari 2011 17:29)
andy

andy

  • Lid sinds 06 januari 2011
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • #4
  • 17 januari 2011
  • 22:02

ik probeer ff schoon te maken anders idd terug sturen
bedankt

Bewerkt (17 januari 2011 22:02)
Xeno

Xeno

  • Lid sinds 27 maart 2010
  • Berichten 2176
  • Reputatie 0
  • #5
  • 18 januari 2011
  • 07:15

Laat eens weten hoe het zit

Sent from my GT-I5700 using Tapatalk

Bewerkt (18 januari 2011 07:15)
dcschuitemaker

dcschuitemaker

  • Lid sinds 28 januari 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • #6
  • 28 januari 2011
  • 11:45

Hey,

Ik heb sinds een week of 3 ook een apollo en zit met hetzelfde probleem. Ineens is de telefoon z'n sim kwijt en dan moet ik de pincode opnieuw invoeren.
Van t-mobile heb ik al een nieuwe simkaart toegestuurd gekregen en geactiveerd maar nog steeds niet verholpen. Heel vreemd allemaal. Ik denk dat ik maar eens terug ga naar de winkel. Andy is bij jou het probleem al verholpen?

Bewerkt (28 januari 2011 11:45)
Xeno

Xeno

  • Lid sinds 27 maart 2010
  • Berichten 2176
  • Reputatie 0
  • #7
  • 28 januari 2011
  • 18:31

Kijk eens of er geen vuil tussen zit. Anders ga er eens mee terug.

Sent With Smoke Signals Using A Fire

Bewerkt (28 januari 2011 18:31)
metamorfose

metamorfose

  • Lid sinds 29 januari 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #8
  • 29 januari 2011
  • 13:33

Wij hebben het zelfde probleem alleen is onze provider tele2. Is het probleem bij jullie reeds opgelost? en zo ja wat was de oorzaak?

vriendelijke groeten
H

Bewerkt (29 januari 2011 13:33)
redmaner

redmaner

  • Lid sinds 24 januari 2011
  • Berichten 2787
  • Reputatie 10
  • #9
  • 29 januari 2011
  • 14:12

andy;83081
Hoi,
Sinds een week heb ik een apollo met vodafone abo in bezit. In die week is er al verschillende keren een simkaart fout opgetreden en ik moet elke keer mijn pincode intoetsen om weer de foon werkend te krijgen.
Mijn vraag is, zou het iets van dit model zijn (heeft iemand zelfde ervaringen?) of ligt dat aan de provider (vodafone). Ik vind een paar keer in 1 week veels te veel, toch?
ben benieuwd wat jullie er van vinden
grtz
Ik heb een samsung galaxy s en mijn simkaart was te oud voor zo'n geavanceerde telefoon dus moest ik een nieuwe.
misschien is jouw simkaart ook verouderd doe even navraag bij vodafone als het zo is kunnen zij dat zien

Bewerkt (29 januari 2011 14:12)

Android hacker / MIUI vertaler:
Xiaomi Mi2 / Motorola Xoom

andy

andy

  • Lid sinds 06 januari 2011
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • #10
  • 29 januari 2011
  • 16:44

heb net een nieuwe abo afgeslopten een en simkaart gekregen. ik kan me niet voorstellen dat vodafone verouderde sims hebben.
BTW. het probleem is nog niet verholpen, nog steeds af en toe moet ik pincode invoeren

Bewerkt (29 januari 2011 16:44)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.