Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

agckill

agckill

• Lid sinds 16 januari 2011
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2011
  • 12:57

GirlKillu;117521
Even iets anders:
Je kan toch met android 2.2 gewoon naar youtube surfen hè? Dan heb je toch geen app meer nodig?

Ik ben ook van belgie, en vind ook niets van youtube apps in de market.. schande/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" /> Bij die youtube apps is het meestal toch zo dat je eerst het filmpje moet downloaden en dan kan bekijken?

Toen ik de app nog niet geïnstalleerd had, kon ik ook niet via de browser naar youtube filmpjes kijken. Geen idee hoe dat komt, maar ik ben er zeker van dat het normaal was.
De app staat niet standaard op de gsm in België, noch in de Belgische market door problemen tussen Google en Sabam. Dat heeft er zeker ook met te maken dat je ook niet via de browser kan.

Eens je de app installeert (vb. via de link die ik hierboven gepost heb) kan je zowel via de app als via je browser naar Youtube.

Bewerkt (14 maart 2011 12:57)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.