Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

agckill

agckill

• Lid sinds 16 januari 2011
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2011
  • 12:19

Ik heb dus een probleem met mijn batterij… Iedere keer ik mijn gsm heb opgeladen gaat het eerst een drietal dagen normaal en verliest hij elke dag ongeveer 10 à 20% batterij, afhankelijk van hoeveel ik hem gebruik. Maar dan gaat hij altijd ineens plots van 60% naar 15% of minder en krijg ik een melding dat ik hem moet opladen, een paar uur later valt hij gewoon uit.

Is dat een softwareprobleem, of een probleem met de batterij? Kan ik er iets aan doen? Zou ik best onder garantie een nieuwe batterij halen in de winkel of heeft dat geen zin?

Op zich denk ik dat de 3 à 4 dagen autonomie best wel goed zijn, dat is dan ook niet echt het probleem. Het is alleen super vervelend dat ik nooit weet wanneer hij van 60 naar 15 of minder zal gaan en dat ik dus vaak al onverwacht met een platte batterij heb gezeten. Elke dag opladen wil ik niet doen, want ik vermoed dat dat de levensduur van mijn batterij niet echt ten goede zal komen…

Bewerkt (9 februari 2011 12:19)
acoster

acoster

• Lid sinds 20 september 2010
  • Berichten 81
  • Reputatie 0
  • 10 februari 2011
  • 09:06

Het is bekend dat de weergave van de batterij niet altijd even nauwkeurig is. Er schijnen andere applicaties te zijn, die het wat nauwkeuriger weergeven en ook zou dit probleem opgelost worden met de uitrol van versie 2.2 van android.

Bewerkt (10 februari 2011 09:06)
agckill

agckill

• Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2011
  • 14:17

Bedankt voor de tip! Een beetje dom dat ik er zelf niet aan gedacht had dat te proberen.
Anyway, ik heb de Quick Battery widget geïnstalleerd, en dan ik heb donderdag mijn batterij opgeladen en daarna is hij gestaag naar beneden gegaan, en hij staat nu op 30%.
Dus, 2 keer hoera want van donderdag tot nu is al 4 dagen, langer dan normaal (met nog eens 30% over!!) EN hij ging niet ineens van 60% naar 15%. Hopelijk is het niet zomaar toeval en heeft Quick Battery effectief het probleem opgelost.

Bewerkt (14 februari 2011 14:17)
lin

lin

• Lid sinds 21 februari 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 21 februari 2011
  • 19:39

Hallo, waar kan ik de quick battery widget vinden en hoe zet ik deze op men gsm want ik heb hetzelfde probleem, heb m nog niet zolang dus ben nog aant zoeken hoe het allemaal werkt…

Bewerkt (21 februari 2011 19:39)
agckill

agckill

• Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 22 februari 2011
  • 08:24

Gewoon op de market, quick battery widget zoeken en dan vind je 't wel.
Wanneer het geïnstalleerd is staat het wel niet bij je apps, dan moet je lang op je home screen klikken, widgets selecteren en dan staat hij daar tussen.

Bewerkt (22 februari 2011 08:24)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.