Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Asus memopad 10
Galaxy S4
LG G4
oke heb jij nog tips voor mij satshow????
het is namelijk me eerste keer dat ik me telf wil gaan rooten
Ik heb de galaxyS in gebruik. Heb me buiten dit toestel niet echt bezig gehouden wat er allemaal beschikbaar is. Neem aan dat er gebruikers zijn met dit toestel en je hier meer over kan vertellen.
Asus memopad 10
Galaxy S4
LG G4
ik hoop wel dat ik gauw antw krijg want ben wel nieuwschierig hoe me apollo werkt als hij geroot is.
Kijk eens op samfirmware.com. Volgens mij staan daar wel een aantal stappen plannen hoe te rooten ed.
Sent from my GT-I5800 using Tapatalk
ik ga de site is effe bekijken
het zal wel komen door dat ik een leek ben maar ik kwam er niet echt uit op die site. hoop dat er iemand mij op weg wil helpen.
Er zijn geen custom roms voor de apollo. Heel spijtig, maar iemand van school probeert (ik zeg wel probeert) cyanogenmod 6 naar de apollo te zetten.
hoi hoi
ik wil me appolo zoals aik al geroepen heb gaan rooten maar welke rom ect kan ik het beste gebruiken. het gaat mij erom dat hij iets sneller word en dat ik ook op de home leuke widgets kan plaaten en evt besparing van me batterij.