Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Downgraden naar Eclair (samfirmware.com) en dan zou hij het normaal weer moeten doen.
Sent from my Galaxy Apollo using Tapatalk
Dat werkt dus niet. Daar is een Nederlandse CSC-file voor nodig die niet op samfirmware.com staat. Ik heb dezelfde problemen.
zou terug naar fabrieksinstellingen werken?
Nee dat werkt niet, dan gaat hij terug naar het moment nadat hij geflashed is. Ik heb al eerder gevraagd of iemand zijn/haar firmware zou kunnen backuppen via Kies, dan zou het wel werken. Maar hier heeft helaas niemand op geantwoord.
hoe kan je je firmware backuppen via kies, als dat kan wil ik het best voor je doen hoor:p
ja als het zou lukken zou ik het ook wel fijn vinden. maar heb destijds geprobeerd (met de oude versie van kies) mijn rom te backuppen ook met allemaal apps maar er was er geen die de apollo goed ondersteunde dus kwam ik niet verder dan apps…
Ik heb nu I5800XXJPF geflashed. Nu is mijn vraag of ik de Officiele versie Froye 2.2 van Kies nog op mijn i5800 kan installeren.
Kies geeft nu door: Deze apparaat versie kan niet worden bijgewerkt.
Huidige firmwareversie: PDA:JPF / PHONE:JP4 / CSC:JPF (XEN)
———————————————————————————