Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
misschien eerst een pattern unlock screen kiezen en daarna weer terug naar dat veeg unlock ding. mn telefoon is aant flashen dus ik kan nu niet kijken
werker123;154499GreenMods POX?
misschien eerst een pattern unlock screen kiezen en daarna weer terug naar dat veeg unlock ding. mn telefoon is aant flashen dus ik kan nu niet kijken
jep geweldige romveel minder bugs als alle andere
ik heb pas 1 bug kunnen vinden en dat is dat het batterij icoon er niet is maar dat gaan ze ook fixen
daarvoor zit circular battery erbij
Ik zou liever geen andere rom installeren, is er buiten dit om nog een manier?
Ik weet het zo niet? Misschien een reset??
Sent from my GT-I5800 using Tapatalk
hallo
ik heb als gsm samsung galaxy txt b5510/samsung y pro
bij het ontgrendelen staat er de tekst ‘veeg over het scherm om te ontgrendelen’ , ik heb bij andere gsm's die via android werken dat die tekst er niet staat
is het mogelijk die te verwijderen? zo ja hoe?:/
Zodra de i5800 wordt vergrendeld, komt er een scherm in beeld, waarop onderin iets staat als: Veeg over het scherm om het toestel te ontgrendelen. Daaronder staat de maand en dag. Alleen staat dit bij mij in het Engels, bv: May. 7 Sat., terwijl mijn taalinstelling op NL staat. Op Google zag ik dat op de galaxy S het wel in NL staat. Iemand een idee hoe ik dit kan veranderen?