Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik zag het net ok staan. krijgen we dan echt android 2,3??
ja, als het goed lukt om te porten wel
Is dit dan beter als Kyrillos en Indroid??
Die thema changer is echt vet.
dat weet je nog niet, waarschijnlijk wel natuurlijkals ze alle bugs eruit halen. (het is zo dat op de galaxy europe nogsteeds je telefoon niet werkt als telefoon). en die is al wat langer uit.. dus we zullen zien
Ik had laatst gezien dat inderdaad de galaxy europe wel android 2.3 zou krijgen.
Ik snap dan niet waarom de apollo die niet krijgt. ( de officiele bedoel ik dan he)
ik weet niet waar je dat hebt gezien maar dat is hele grote onzin
Gruwelijk! dan kunnen we ook flash draaien op onze telefoon's toch? Cyanogen ziet er overigens wel mooi gedesigned uit!. Maar ik zie verder niet te veel vette software gadgets. Voorlopig nog InDroid 4.2werkt ook perfect.
Ik heb liever CyanogenMod én MIUI.
CyanogenMod (pronounced sigh-AN-oh-jen-mod), is a customized, aftermarket firmware distribution for several Android devices (See above for supported devices & how to install CyanogenMod on said devices). Based on the Android Open Source Project, CyanogenMod is designed to increase performance and reliability over Android-based ROMs released by vendors and carriers such as Google, T-Mobile, HTC, etc. CyanogenMod also offers a variety features & enhancements that are not currently found in these versions of Android.
)
CyanogenMod (uitgesproken zucht-AN-oh-jen-mod), is een aangepaste, aftermarket firmware distributie voor meerdere Android-apparaten (zie hierboven voor ondersteunde apparaten & hoe te installeren CyanogenMod op genoemde apparaten). Gebaseerd op het Android Open Source Project, CyanogenMod is ontworpen om de prestaties en betrouwbaarheid te verhogen via Android-gebaseerde roms uitgegeven door leveranciers en vervoerders, zoals Google, T-Mobile, HTC, enz. CyanogenMod biedt ook een verscheidenheid eigenschappen & verbeteringen die momenteel niet gevonden in deze versies van Android. (wel door google vertalen