Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ja, ik ontving net een melding via Kies dat er nieuwe firmware zou zijn.
Ik accoord gegaan met de backup maken en het installeren van de firmware,stopt ie met de mededeling dat mijn batterij opgeladen moet worden.
Terwijl mijn batterij helemaal niet leeg is.
Ik ga het straks nogeens proberen, zal je op de hoogte houden.
Erik
Het is gelukt!
Ik heb het nogmaals geprobeerd en kreeg toen de melding dat ik de batterij eruit moest halen, terugplaatsen en opnieuw opstarten.
Daarna heb ik 'm weer gekoppeld en toen haalde ie de firmware binnen!?!?!
Hoop dat dit voor jou ook de oplossing is.
Zorg well dat je batterij opgeladen is.
Groeten,
Erik
Nee, het lukt nog steeds niet.
Zijn er anderen met eenzelfde probleem of een oplossing?
(kan iemand mij ook vertellen of de Androidversie wordt geüpdate of dat ik bij 2.1 blijf?)
je android versie word geupdate naar 2.2misschien een andere pc?
Hallo!

Voordat ik mijn probleem voorleg, vermeld ik alvast dat ik alle andere discussies over Kies al gelezen heb.
Eerst had ik het probleem dat mijn telefoon niet wilde verbinden met Kies, maar dit is nu opgelost. Voortaan verbindt de telefoon netjes en krijg ik een pop-up waarin staat dat ik een nieuwe firmware-versie kan installeren.
Op het moment dat ik dit bevestig, begint de computer met het downloaden van de update. Maar op hetzelfde moment verbreekt de computer de verbinding met mijn telefoon, waardoor de update dus niet wordt geïnstalleerd.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Of hebben jullie er een oplossing voor?
Alvast bedankt!