Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
.. je moet kunnen upgradenik weet nog wel een paar manieren
je kan proberen om bijv. proberen om handmatig cwm recovery te installeren (dan kan je via een update.zip een andere kernel flashen) en met die laatste g3mod kernel kan je dan een system.img flashen
dat is hetzelfde als een flash via odin of via kies
Maar er was nog iemand die hetzelfde probleem had maar nadat hij de kernel had geflasht herkende odin alles opeens wel-.-
werker123;211674
.. je moet kunnen upgradenik weet nog wel een paar manieren
je kan proberen om bijv. proberen om handmatig cwm recovery te installeren (dan kan je via een update.zip een andere kernel flashen) en met die laatste g3mod kernel kan je dan een system.img flashen
dat is hetzelfde als een flash via odin of via kies
Maar er was nog iemand die hetzelfde probleem had maar nadat hij de kernel had geflasht herkende odin alles opeens wel-.-
ja.. ik zal je een pm sturen met de dl link voor cwm recoveryik zit alleen te denken dat je wel factory reset moet doen omdat je van android versie wisselt na het flashen van de system.img
werker123;211902Hallo, ik vond rom manager in market, maar niet voor de gt 15800. Is er een andere rom manager te vinden? Ik kan niet door met stap 2.
ja.. ik zal je een pm sturen met de dl link voor cwm recoveryik zit alleen te denken dat je wel factory reset moet doen omdat je van android versie wisselt na het flashen van de system.img
waarom kan je niet door met stap 2.. moet gewoon lukkenrom manager werkt niet op de apollo
check je pm
Hallo werker 123.
Een newbie als ik moet je even uitleggen wat PM betekent. (er ontgaat me iets of ik interpreteer de letters pm onjuist.)
Ik ben benieuwd.
Tune
pm is private mail moet je even in je berichten box van dit forum klikken via jou eigen profiel.
bovenaan in de blauwe balk naar forum gaan en dan even w8enin het groene menu rechts onder staat dat een melding dat je private message hebt
druk daar op en voila
Hallo, werker 123
cwm recovery gevonden, verbinding met pc/laptop werkt niet. bestanden op de sd kaart geplaatst. Bat start niet op.
Ik ga alleen verder als ik zeker ben van de te volgen stappen. Nu twijfel ik. (evengoed tof van je om steeds te reageren.)
Hallo,
Mijn i5800 succesvol geroot met z4root. geen enkele mogelijkheid om te upgraden (noch via kies noch odin). ook niet op verschillende pc's.ewoon niet herkend.
Weet jij toch een oplossing of anders: is er bv. een move2sd variant voor apollo? (daarmee is upgraden niet perse meer noodzaak.
Groet
Tune