Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

_Mejik

_Mejik

• Lid sinds 03 september 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 18 september 2011
  • 11:59

Hoi,

Ik heb ongeveer maand terug via Digi-d zo'n verificatie sms laten sturen om je te kunnen inloggen bij de digi-d site. Normaal gaat dat helemaal prima maar dit keer ging het dus niet goed.
Namelijk: Eerst verstuurde ik de sms vanaf de website, maar kreeg niets op mijn mobiele telefoon dus heb ik me gewoon ingelogd via de andere manier. Prima, gelukt.
Paar dagen moest ik me weer inloggen en wilde proberen of die dan wel het smsje zou versturen. Dus wederom geprobeerd.

En inderdaad, sms gekregen. Nouja, de sms melding. Als ik de sms open, kom ik echter niet bij de sms terecht maar bij het opstellen van een nieuwe sms. Hoe dit kan, geen idee en dat maakt me dan ook niet zoveel uit. Enige nadeel wat ik nu is, is dat ik het smsje dus NIET kan openen, dus de melding dat ik een nieuw smsje heb, blijft staan.

Ik kan hem tijdelijk verwijderen maar zodra ik een nieuw smsje krijg (gewoon van iemand anders) komt het smsje dus weer tevoorschijn waardoor ik altijd automatisch 2 ongelezen berichten heb.

Het begint irritant te worden dus wil graag weten hoe dit op te lossen is.

Bewerkt (18 september 2011 11:59)
Nathaliexox

Nathaliexox

• Lid sinds 23 november 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 23 november 2011
  • 19:29

Hoi,

Ik heb dit probleem ook. Heb je het op kunnen lossen???

Bewerkt (24 april 2013 13:44)
sankra

sankra

• Lid sinds 04 juni 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 4 juni 2012
  • 14:18

Simkaart verwijderen in een niet android bestuurt toestel plaatsen.. Je vind het sms bericht niet in het andere toestel. Maar plaats je simkaart terug in je Samsung en het is weg…..

Bewerkt (24 april 2013 14:57)
Silvana

Silvana

• Lid sinds 24 januari 2014
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 24 januari 2014
  • 20:41

Ik heb datzelfde probleem alleen dan met een bericht met TAN code van de ING…Ik heb hem in een ander toestel met geen android besturingssysteem gedaan…dit helpt echter niet..

Iemand nog meer tips?

elmarchouhidarifa

elmarchouhidarifa

• Lid sinds 18 juni 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2017
  • 04:27

Beste mensen kunnen jullie mij helpen ivm niet openen van smsen er komt op te staan berichten gestopt kan geen smsen lezen of sturen

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 18 juni 2017
  • 09:59

Heb je al eens geprobeerd om het cache geheugen of de gegevens te wissen van de sms app.

Bij instellingen/apps/zoek de sms of berichten app en klik op opslagruimte en wis hét cache geheugen of de gegevens.

Let wel op het kan zijn dat je opgeslagen sms'jes verwijderd worden met het wissen van de gegevens.

Bewerkt (18 juni 2017 10:01) | extra info toegevoegd

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.