Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

piertje91

piertje91

• Lid sinds 26 september 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 september 2011
  • 22:07

Heb sinds january een galaxy apollo en ben er tevreden over!!
had het bij t-mobiel gekocht omdat je dan gratis internet had tot eind september dat klopte, maar het is nu bijna zover en het dus vorige week een abbo afgesloten bij telfort. het werkte allemaal prima totdat ik mijn nieuwe simkaart in de telefoon deed hij ontvangt gewoon het netwerk van KPN maar wil geen verbinding maken met 3G of een ander mobiel netwerk. ben vandaag naar de telfort winkel geweest maar dan hadden ze het advies om de software te updaten heb ik gedaan, maar het werkt nog steeds niet!! Het rare is ook dat als ik pakket gegevens aanzet en terug gaan en weer ga kijken bij pakket gegevens dat het vinkje dan weer uit is!! heeft iemand het zelf gehad of een oplossing??

ps de APN klopt zij de vrouw in de winkel

gr

Bewerkt (26 september 2011 22:07)
piertje91

piertje91

• Lid sinds 26 september 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 29 september 2011
  • 15:28

het was een fout van Telfort ze hadden bij de instelligen van mijn abbo het internet uitgezet dus wat ik ook deed ik had toch niet op internet gekunt!!

gr

Bewerkt (29 september 2011 15:28)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.