Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hmz….veel gelezen, maar blijkbaar kan het niet. Jammer want die updates vreten stroom. Ik heb alles op automatisch bijwerken staan, maar er zit totaal geen logica in de tijdstippen wanneer er geupdate word.
Ja dit lijkt mij ook wel interessant hopelijk komt deze functie later zet ik hem mooi op snachts. Zit die toch an de lading
Inplannen op die manier gaat volgens mij niet.
Wat je wel kunt doen is zorgen dat in de market je bij alle apps het vinkje van automatisch bijwerken uitzet.
Nu hoef je alleen nog maar voordat je naar bed gaat naar de market, mijn apps en dan kijken welke apps er bijgewerkt moeten worden. Klik op alles bijwerken en klaar (of er moet een handmatige actie vereist zijn).
Je weet niet wanneer een developer zijn app update. Google weet ook niet wanneer een developer zijn app update…
…dus hoe kun je nou iets inplannen ?
Zoals hierboven gezegt, zet het vinkje “automatisch bijwerken” uit en je kunt zelf de updates starten wanneer het jou het beste uitkomt.
Samsung Galaxy S8+
Je móet wel een beetje slim denken.. ik hoef dat ook niet te weten maar ik zou wel willen instellen dat hij om 3 uur snachts als hij aan de lading zit dat hij dan kijkt OF er nieuwe updates zijn en zo ja updaten maar handmatig zou ook kunnen
AVS;229549
Je weet niet wanneer een developer zijn app update. Google weet ook niet wanneer een developer zijn app update…
…dus hoe kun je nou iets inplannen ?
Zoals hierboven gezegt, zet het vinkje “automatisch bijwerken” uit en je kunt zelf de updates starten wanneer het jou het beste uitkomt.
Randyjc;229563
Je móet wel een beetje slim denken.. ik hoef dat ook niet te weten maar ik zou wel willen instellen dat hij om 3 uur snachts als hij aan de lading zit dat hij dan kijkt OF er nieuwe updates zijn en zo ja updaten maar handmatig zou ook kunnen
Hoe kan ik de updates van mijn apps regelen? Nu gebeurd het op momenten dat het niet uitkomt (lees: geen stopcontact in de buurt). Is het mogelijk om ergens in te stellen dat ie dat 's nachts doet? Ik heb nl ook geen in om elke app handmatig te moeten updaten. Sinds ik de apps op sd kan zetten, zijn het er nogal veel geworden…