Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
cwm is het makkelijkste
30 seconden…
Is dat een app of programmatje?
Onder CWM staan stipjes…. klik en zie
Eerlijk gezegt snap ik daar nog niks van..
ClockWorkMode is een menu waar je in komt door in recovery op te starten… Dus geen app die je download…
Maar je zult denk ik wel; een custom kernel moeten draaien om derdelijke aanpassingen te doen.
dat is je recoverymaar je zit op dutchmods dus die heb je standaard
die wiki is btw heel handig
ga gewoon naar reboot recovery door lang de power knop in te houdendaarna ga je me tje volume knoppen naar uit mn hoofd advanced en daar staat iets over partitie maken
wat voor sd kaart heb je? maar je moet het zelf even opzoeken.. mijn tel is kapot dus ik kan niet kijken:S
Ik heb een SD kaart van Sandisk 2 GB.
Maarr ik heb nu kyrillos 8.1 erop staan, die wou ik ff proberen en er net op staan.. Dus ik moet in dat menutje partitie maken zoeken?
Volgens mij lukt t nu. Hopelijk ben ik niet weer alles kwijt
ja. als je op je homescreen bent houd je gewoon lang de uitknop in, dan komt er een menutje.. daarin selecteer je reboot recovery. dan kom je in een menutje met groen of oranje letters (ik weet niet welke versie kyrillos gebruikt). daar zoek je met je volume knoppen naar partitie maken op sd kaart of iets dergelijks in het engels. volgens mij was het onder advancedje selecteert met home.. als je een 2gb kaartje hebt zou ik swap 0mb doen en de ext partitie 256 of zo iets (weet ik ook niet uit mn hoofd)
Weet iemand hoe je een extra partitie kan aanmaken? Zodat echt je apps op je SD gaan?

Alvast bedankt!