Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
probeer eerst je sd kaart in en uit e telefoon te halen.. als dat niet werkt een reboot, en als dat ook niet werkt even naar instellingen/toepassingen/toepassingen beheren. dan op alle drukken bij de bovenstaande tabjes.. dan zoek je de muziekspeler. druk daar op en wis de data en cache
werker123;2300231. gedaan, werkte niet.
probeer eerst je sd kaart in en uit e telefoon te halen.. als dat niet werkt een reboot, en als dat ook niet werkt even naar instellingen/toepassingen/toepassingen beheren. dan op alle drukken bij de bovenstaande tabjes.. dan zoek je de muziekspeler. druk daar op en wis de data en cache
kijk eens bij instellingen/opslag en geheugen of zo iets? daar kan je zien of je sdkaart er in zit. als dat zo is dan is het probleem met de muziek app. doen andere apps het wel die je sd kaart nodig hebben? probeer anders een andere muziekspeler?
werker123;230036Zoals ik al zei in de eerste post, andere dingen waarbij ik de sd kaart nodig heb doen het ook niet.
kijk eens bij instellingen/opslag en geheugen of zo iets? daar kan je zien of je sdkaart er in zit. als dat zo is dan is het probleem met de muziek app. doen andere apps het wel die je sd kaart nodig hebben? probeer anders een andere muziekspeler?
@daanxp1……je kan ook naar de app mijn bestanden deze openen en kijken of daar wel je muziek (nog) op staat. Heb je een SD kaartje bij je telefoon gekregen of zelf gekocht? Kan ook je SD kaartje zijn mischien.
Ik heb dat geprobeerd, dat lukt ook niet.
Ik heb die in dezelfde winkel gekocht als mijn mobiel op het zelfde moment, maar hij zat er niet automatisch bij. Hij deed het trouwens hiervoor wel.
daanxp1;230118
Ik heb dat geprobeerd, dat lukt ook niet.
Ik heb die in dezelfde winkel gekocht als mijn mobiel op het zelfde moment, maar hij zat er niet automatisch bij. Hij deed het trouwens hiervoor wel.
Mimo;230124Dan zegt hij dat er geen SD-kaart in de telefoon is geplaatst.
Kan je niet op de app "mijn bestanden klikken ën hem openen? of kan je niet zien of er wat op staat.
doet je sd kaart het wel? probeer eens een andere sdkaart? anders even een backupje maken, dan formateren via pc en belangrijke bestandjes terugzetten
Hallo,
Als ik probeer muziek te luisteren, filmpjes te bekijken of iets anders te doen met mijn sd kaart, dan geeft hij aan dat er geen SD-kaart in de telefoon is geplaatst.
Wat kan ik hier aan doen?
Mocht dit te weinig informatie zijn vraag dan gerust door.
Alvast bedankt,
Daan