Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

LWP

LWP

• Lid sinds 21 november 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 november 2011
  • 18:01

Hallo,

Vanmiddag startte ik Kies op, terwijl ik mijn Apollo via de USB-kabel in de computer had ‘gestopt’. Ik kreeg een nieuwe firmwareupgrade vermeld, want het was een tijdje geleden dat ik bovenstaande heb gedaan. Nadat hij bijna klaar was met upgraden, veegt mijn zusje die naast me zat, per ongeluk mijn mobiel van de tafel waardoor de USB-kabel er niet meer goed inzat. De upgrade was dus niet voltooid en toen ik die overnieuw wou gaan doen, kreeg ik door dat ik het via noodherstel nog kon redden. Ik probeerde dus mijn mobiel weer aan te zetten, maar dat wou niet. Hij bleef hangen bij het opstartscherm: In het midden van het scherm staat dus in witte letters ‘GT-I5800’ en onderaan, in iets kleinere letters, ‘Samsung’. Ik las ergens dat ik mijn mobiel in de herstelmodus moet zetten, door de volumeknop (het pijltje naar beneden), de Home-knop en de On/Off-knop in te drukken. Dit heb ik allemaal geprobeerd, maar hij blijft op het start scherm staan…

Kan iemand met de verlossende tip komen, want zonder mijn mobiel kan ik niet leven…^^

Thanks in advance!

Bewerkt (21 november 2011 18:01)
Mimo

Mimo

• Lid sinds 10 april 2011
  • Berichten 306
  • Reputatie 0
  • 21 november 2011
  • 19:44

Probeer hem eens uit te drukken door de aan / uit knop lang ingedrukt te houden. En hem dan weer aan te doen.

Bewerkt (21 november 2011 19:44)
menno780

menno780

• Lid sinds 16 december 2011
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 16 december 2011
  • 13:46

Hallo, ik heb dit zelf ook gehad dit is heel vervelend, maar ik heb een noodherstel van de firmware upgrade gedaan en heb hem 100% laten voltooien en toen deed ie het weer.

Bewerkt (24 april 2013 13:53)
werker123

werker123

• Lid sinds 13 december 2010
  • Berichten 1644
  • Reputatie 0
  • 16 december 2011
  • 14:44

zoals menno het zegt moet het werken. Als dat niet lukt kan je altijd nog via odin flashen

Bewerkt (24 april 2013 13:53)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren