Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

DK-BoZ

DK-BoZ

• Lid sinds 20 februari 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2012
  • 16:03

Geachte vakmensen

Zoals de titel luid ben ik op zoek naar een bestand om mijn apollo te rebooten. Ik ben denk ik dus op zoek naar een odin die ik moet flashen. Klinkt voor mij allemaal heel spannend.

Als iemand me een odin bestand kan “geven” dan denk ik dat ik die op een sd card moet zetten en dan die via de apollo moet starten.

Klopt dit en kan iemand me helpen.

Vriendelijke groet

Dennis

Bewerkt (24 april 2013 14:06)
Mimo

Mimo

• Lid sinds 10 april 2011
  • Berichten 306
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2012
  • 16:35

DK-BoZ;261518
Geachte vakmensen

Zoals de titel luid ben ik op zoek naar een bestand om mijn apollo te rebooten. Ik ben denk ik dus op zoek naar een odin die ik moet flashen. Klinkt voor mij allemaal heel spannend.

Als iemand me een odin bestand kan “geven” dan denk ik dat ik die op een sd card moet zetten en dan die via de apollo moet starten.

Klopt dit en kan iemand me helpen.

Vriendelijke groet

Dennis

Ik denk dat je iets duidelijker moet zijn. Wat wil je presies rebooten dan? en waarom? Wil je een Rom flachen soms?

Rsdf430

Rsdf430

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 960
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2012
  • 16:44

Ik denk dat je nogal wat dingen door elkaar haalt.Rebooten betekent gewoon herstarten, maar jij bedoelt waarschijnlijk resetten?Een odin is geen bestand.. odin is de naam van het programma waarmee je de firmware flasht.Je zet niks op je sd kaart maar flasht de firmware terwijl je telefoon aan je pc verbonden is.Als je odin opent moet je bestanden invoegen, die je op internet kan vinden.Misschien kan je vertellen wat je precies wil en waarom je dit met odin wilt doen?Als je een fabrieksreset wil doen kan dat ook gewoon vanuit de telefoon.

werker123

werker123

• Lid sinds 13 december 2010
  • Berichten 1644
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2012
  • 16:51

Probeer idd iets duidelijker te zijn, ik snap niet echt wat je bedoeld? Wil je je telefoon resetten? Dus alle gegevens wissen, of wil je een rom flashen (Dat via odin moet of via de recovery als je cwm hebt).

off topic:

Mimo;261532
flachen soms?

flashen

DK-BoZ

DK-BoZ

• Lid sinds 20 februari 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2012
  • 17:47

Sorry,

Stap voor stap.
Mijn telefoon deed het niet meer dus hoorde ik dat als je de aanknop volumeknop en de middelste druktoets indrukt dat je de telefoon terug kan zetten in de fabrieksinstellingen.

Toen kwam ik in het scherm Android system recovery
Vervolgens drukte ik op "wipe data/factory reset
daarna op Yes – delete all user

En nu zit ik vast in het scherm Android system recovery.
Reboot system now werkt niet
en via kies doet hij ook niets.

Ben echt een noob op dit gebied maar daar waren jullie al achter geloof ik.

Mimo

Mimo

• Berichten 306
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2012
  • 20:38

@werker

flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen flashen

Zo voor straf :p en nou maar hopen dat ik er wat van leer

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 22 januari 2012
  • 20:48

De procedure die je zoekt staat zo beschreven:
Werkwijze:

Vind en download een/de ROM die je nodig hebt: bv: xxxxxxxxxxx.tar
1 - Zorg dat je in je toestel USB foutopsporing aan hebt staan (menu / applicaties / ontwikkeling)
2 - Zet je toestel in download mode (volume down - home - power)
3 - Start Odin en koppel je toestel aan de kabel. Wacht totdat Odin zegt dat hij je toestel gevonden heeft (“Added!”)
4 - Vink verder niets aan in Odin alleen de auto reboot en f-reset time die standaard al aangevinkt zijn.
5 - Klik op de PDA knop en selekteer de ROM die je gedownload hebt bv: xxxxxxxxx.tar
6 - Druk op de Start knop. Odin zal nu de ROM gaan flashen en opnieuw opstarten/rebooten.

Je toestel is nu weer terug bij fabrieksinstellingen.
ps. deze procedure is van het Galaxy S2 forum gekopieerd en aangepast,maar zou voor de meeste samsung toestellen moeten werken.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Mimo

Mimo

• Berichten 306
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2012
  • 21:03

@Peter-036,

Het is bijna het zelfde maar als DK-Boz dit (HOW TO) rooten en roms flashen. even door leest dan is dit zoals het voor de apollo werkt.

werker123

werker123

• Lid sinds 13 december 2010
  • Berichten 1644
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2012
  • 21:41

@peter
Zo werkt het niet op de apollo.. als je dat zou doen zou hij niet werkenMimo heeft een goede link gepostmaar je zit vast in het recovery menu? probeer de batterij eruit te halen en daarna er in te doen en dan booten voor je iets flasht

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren