Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Eve193

Eve193

• Lid sinds 31 januari 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 31 januari 2012
  • 17:53

Hoi hoi

Ik heb twee problemen met men apollo
1) Als ik een filmpje dat ik met men gsm heb gemaakt op mijn laptop zet via kies en de usb aansluiting, of verzend naar mijn dropbox, dan speelt men laptop het filmpje af zonder geluid… ook op onze vaste pc lukt het niet. Op mijn gsm wordt het geluid wel weergegeven. Hoe kan ik dit fixen? En het is toch normaal dat mijn gsm, als ik film in stille modus dan ook geen geluid opneemt? want dan speelt mijn gsm idd ook GEEN geluid bij het filmpje.

2) Als ik wordt opgebeld dan krijg ik de beltoon te horen maar dan duurt het nog steeds 5sec. voor ik de knoppen te zien krijg om op te nemen. Is dit normaal dat het zo lang duurt? of kan ik dat ergens instellen.

Alvast heel erg bedankt!

Bewerkt (24 april 2013 14:10)
werker123

werker123

• Lid sinds 13 december 2010
  • Berichten 1644
  • Reputatie 0
  • 31 januari 2012
  • 21:23

1. Misschien kan je proberen om vlc media player te downloaden (VideoLAN - Official page for VLC media player, the Open Source video framework!), die speelt zowat alles af dat er bestaat.

2. Dat komt door een trage telefoon, misschien een reboot of een factory reset. Dat zal alleen niet veel helpen denk ik, misschien een custom rom?

Bewerkt (24 april 2013 14:10)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren