Sinds een uur of twee wil mijn apollo opeens niet meer aangaan Ik heb nu kyrillos staan met G3MOD kernel en als ik hem aan steek dan laad G3MOD maar dan gebeurt er totaal niets meer. Ik heb hem al in download mode gezet en kyrillos er opnieuw op gezet maar nog steeds hetzelfde probleem. Nu wil ik een hard reset proberen door op UP+DOWN,MENU en de gsm aan te doen maar dan gaat hij gewoon aan en niet naar recovery :s
Weet iemand nog een manier om hem aan de praat te krijgen of is mijn gsm gewoon kapot?
Alvast Bedankt DMC
Bewerkt (24 april 2013 15:36)
Hey, Sinds een uur of twee wil mijn apollo opeens niet meer aangaan Ik heb nu kyrillos staan met G3MOD kernel en als ik hem aan steek dan laad G3MOD maar dan gebeurt er totaal niets meer. Ik heb hem al in download mode gezet en kyrillos er opnieuw op gezet maar nog steeds hetzelfde probleem. Nu wil ik een hard reset proberen door op UP+DOWN,MENU en de gsm aan te doen maar dan gaat hij gewoon aan en niet naar recovery :s Weet iemand nog een manier om hem aan de praat te krijgen of is mijn gsm gewoon kapot? Alvast Bedankt DMC
Hey,
Sinds een uur of twee wil mijn apollo opeens niet meer aangaan
Ik heb nu kyrillos staan met G3MOD kernel en als ik hem aan steek dan laad G3MOD maar dan gebeurt er totaal niets meer. Ik heb hem al in download mode gezet en kyrillos er opnieuw op gezet maar nog steeds hetzelfde probleem.
Nu wil ik een hard reset proberen door op UP+DOWN,MENU en de gsm aan te doen maar dan gaat hij gewoon aan en niet naar recovery :s
Weet iemand nog een manier om hem aan de praat te krijgen of is mijn gsm gewoon kapot?
Alvast Bedankt
DMC