Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Galaxy 3 / Apollo / I5800: Hoe voorkom ik Gmail contact sync met Other Contacts? (1)

Paljas

Paljas

• Lid sinds 17 september 2010
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 17 september 2010
  • 14:44

Ik heb net een Galaxy GT I5800, en probeer mijn contacten te beheren via Gmail.
Nu heeft Gmail de nare gewoonte om nieuwe contacten aan te maken voor alle email adressen die in geopende/verzonden emails voorkomen.
Die komen gelukkig in een aparte contact groep ‘Other Contacts’, maar de I5800 synct die vrolijk mee.
Op andere Android toestellen schijn je bij de accounts aan te kunnen geven welke groepen je wel en niet wilt meesyncen, maar ik heb begrepen dat Samsung in al zijn wijsheid een eigen versie heeft geinstalleerd.

Hoe kan ik dit voorkomen, en ervoor zorgen dat ik alleen de groep ‘My Contacts’ sync?

Op een ander forum wordt gesuggereerd om een Zakelijke account aan te maken ipv. Gmail account. Dat verhelpt het probleem inderdaad, maar die synct bijv. de verjaardagen niet.

Bewerkt (17 september 2010 14:44)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.