Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

erwintd

erwintd

• Lid sinds 28 mei 2011
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 31 mei 2011
  • 17:51

Hallo, Ik zef heb het zelfde probleem met mijn apollo, de app gps booster lite werkte formidabel op 2.1, op mijn toestel met copilot. maar nu met een update naar 2.2 werkt het niet meer, gps is traag moet div gps test uivoeren om verbinding te krijgen, weet iemand of er een app is die goed op 2.2 werkt? en herkend iemand het zelfde probleem?:confused:

Bewerkt (31 mei 2011 17:51)
Nazlive

Nazlive

• Lid sinds 26 februari 2011
  • Berichten 140
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2011
  • 13:30

Gps fix. Typ op google xda galaxy 3. Dan zie je roots fixes en gps fix staan. Als je toestel root, kun je met een gps fix programmatje dat goed maken. En dan gps essentials erbij is ook handig. Al die andere apps schieten niet erg veel op. Als het niet lukt om te installeren etc. dan zou ik gewoon een rom flashen. Zie andere topic's hier en ook op het xda forum

Bewerkt (1 juni 2011 13:30)
erwintd

erwintd

• Lid sinds 28 mei 2011
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 4 juni 2011
  • 21:03

Hoi ik had het zelfde probleem, gps booster werkte perfect op mijn apollo, maar na een update 2.2 froyo was de gps dood.baal ik flink van ,copilot kan ik dus niet meer gebruiken, om al die root handelingen uit te halen heb ik geen zin in ,ik hoop dat er voor 2.2 froyo er een goede fix komt. dit probleem heb ik eerder genoemd in het forum.
Groet Erwindus als je 2.1 hebt is de kans groot dat gps booster een perfecte app is, fixt it in een halve minuut

Bewerkt (4 juni 2011 21:03)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.