Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

acoster

acoster

• Lid sinds 20 september 2010
  • Berichten 81
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2010
  • 09:16

Als je telefoon de mogelijkheid heeft om bestanden op de TV af te spelen, wil ik dat uiteraard ook wel eens zien en proberen. Ik heb een Samsung LCD-TV (LE32B650) en deze bezit ook DLNA.
Ik start AllShare op op mijn mobiel en kies afspelen op een ander device. Selecteer de gemaakte foto's die ik wil laten zien op de TV en zie vervolgens mijn TV in het lijstje met beschikbare devices staan en selecteer deze. De TV krijgt het verzoek binnen, want begint een poging te ondernemen om de foto's te laten zien, maar op een gegeven moment krijgt ik de melding in beeld dat het bestandsformaat niet wordt ondersteund. Dit krijg ik ook als ik een MP3-bestand of een filmpje wil afspelen.

Iemand ervaring met DLNA/AllShare ?

Bewerkt (26 oktober 2010 09:16)
acoster

acoster

• Lid sinds 20 september 2010
  • Berichten 81
  • Reputatie 0
  • 28 oktober 2010
  • 12:06

Probleem bij Samsung neergelegd.
Heb inmiddels de applicatie TwonkyMedia geïnstalleerd en daarmee lukt het wel om via DLNA de bestanden op de TV af te spelen. (Op de video na dan).

Bewerkt (28 oktober 2010 12:06)
bert-andy

bert-andy

• Lid sinds 14 februari 2011
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2011
  • 18:37

idd Twonky server doet de job, maar niet alle mp3's. Waar de grens van niet of wel ligt,weet ik niet, waarschijnlijk iets met drm.
De tv luistert ook naar de pc als daar “vuze” is geinstalleerd.

Bewerkt (14 februari 2011 18:37)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.