Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

acoster

acoster

• Lid sinds 20 september 2010
  • Berichten 81
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2010
  • 16:02

Nog een klein probleempje met het toestel of met de provider. Ben sinds gisteren over naar T-mobile en ondervond problemen met het SMS-en, de SMSjes konden niet verstuurd worden. Later op de dag lukte het vervolgens wel, dus ik dacht dat het nog te maken had met de overgang van KPN naar T-mobile. Echter had ik vanmorgen weer hetzelfde probleem, de SMSjes konden niet verstuurd worden.
Uiteraard even de fora's afgespeurd en kwam soortgelijke berichten tegen, waarvan ook sommige met een apollo. Ook was er iemand waarbij het versturen wel lukte als hij/zij de 3G-verbinding uit zette. Uiteraard heb ik dat geprobeerd en toen lukte het me ook.

Iemand bekend met dit probleem? En is er een oplossing voor ?

Bewerkt (29 oktober 2010 16:02)
acoster

acoster

• Lid sinds 20 september 2010
  • Berichten 81
  • Reputatie 0
  • 15 november 2010
  • 11:06

Probleem heeft zichzelf al opgelost, de SMSjes worden plots prima verstuurd als er een 3G-verbinding op staat.
Misschien heeft T-mobile iets aangepast, ik heb op mijn toestel niets bijzonders gedaan in ieder geval.

Bewerkt (15 november 2010 11:06)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.