Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Jayum

Jayum

• Lid sinds 18 september 2010
  • Berichten 318
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2011
  • 19:18

Samsung Galaxy Gio

Op 26 januari heeft Samsung 4 nieuwe mobiele telefoons aangekondigd die de Samsung Galaxy serie gaan aanvullen. Een van deze smartphones is de Samsung Galaxy Gio, een mid-range smartphone waarbij een stijlvol design met mid-range specificaties gecombineerd worden. In vergelijking met de Samsung Galaxy Ace heeft de Samsung Galaxy Gio wat rondere vormen.
Daarnaast is de Samsung Galaxy Gio met een prijskaartje van 249 euro ook 100 euro goedkoper dan de Ace. De Samsung Galaxy Mini zal ongeveer 199 euro gaan kosten. Naast de Samsung Galaxy Gio, Ace en Mini is ook de Galaxy Fit gepresenteerd, maar het is onwaarschijnlijk dat deze mobiele telefoon naar Nederland gaat komen.
Het typenummer van de Samsung Galaxy Gio is S5560. Op de lijst met specificaties is onder andere een 3 megapixels camera, een 800 Mhz processor en Android 2.2 als besturingssysteem te vinden. De releasedatum van de Samsung Galaxy Gio is vastgesteld op april 2011 en op deze website kunt u alles over de mobiele telefoon te weten komen.

Samsung Galaxy Gio S5660

Met de Samsung Galaxy Gio heeft de gebruiker onbeperkte toegang tot meer dan honderdduizend applicaties via de Android Market. Typen op het touchscreen verloopt supersnel dankzij Quicktpye en de 800 Mhz processor zorgt ervoor dat alles in goede banen geleid wordt. De Samsung Galaxy Gio, geïnspireerd op de Samsung Galaxy S, zorgt ervoor dat smartphone functionaliteiten voor iedereen betaalbaar zijn.

Galaxy Gio: Een snelle smartphone

De processor van de Samsung Galaxy Gio is dezelfde 800 MHz processor die ook in de Samsung Galaxy Ace te vinden is. Met deze processor worden webpagina’s vlotjes weergegeven, maar kunt u ook goed multitasken. De processor is het hart van een smartphone en de Samsung Galaxy Gio heeft een sterk hart!

Bron: Samsung Galaxy Gio - Review, Specs en Info Samsung Galaxy Gio

Bewerkt (27 januari 2011 19:18)

/

Xeno

Xeno

• Lid sinds 27 maart 2010
  • Berichten 2176
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2011
  • 19:19

Ik ben geintresseerd in deze, al had ik hem graag wat groter gewild

Sent With Smoke Signals Using A Fire

Bewerkt (27 januari 2011 19:19)
Jayum

Jayum

• Berichten 318
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2011
  • 19:20

Dit lijkt me wel een leuk vervangend toestel voor in de vakantie. Dan kan ik me huidige HTC Desire thuis laten liggen als ik op vakantie ga! Daarna geef ik hem wel aan mijn vriendin of aan mijn papaDus altijd leuk. En maar 250 euro, geweldig.

Wat is jullie mening over de Gio?

Bewerkt (27 januari 2011 19:20)

/

Xeno

Xeno

• Berichten 2176
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2011
  • 19:23

800mhz is wel goed. enkel het design staat me niet aan. Ik denk dat hij teveel htc wildfire achtig gaat zijn. Liever ga ik voor de ace, maar deze is ook wel intressant.

Bewerkt (27 januari 2011 19:23)
Jayum

Jayum

• Berichten 318
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2011
  • 19:26

Hmm, de ace vind ik te veel op de Galaxy S lijken, die te veel 4 kant is. Daarom mijn oog op deze laten vallen, deze is wat ronder, hou ik meer van. En het prijskaartje is beter. Vandaar. En slechter is die sowieso niet.

Bewerkt (27 januari 2011 19:26)

/

Xeno

Xeno

• Berichten 2176
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2011
  • 19:28

Volgens mij zijn we allebei even goed. Al vind ik de ace wel teveel op een iphone lijke. Kijk maar eens op youtube.

Bewerkt (27 januari 2011 19:28)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.