Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

SilverDon

SilverDon

• Lid sinds 28 oktober 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 28 oktober 2011
  • 12:32

@ iedereen met dit probleem!

Ikzelf had dit probleem ook.
Ons wachtwoord hier thuis bestaat uit verschillende letters en cijfers.

Het wachtwoord is als t goed is te vinden op je router of modem kastje (Het kastje waar t internet je huis in komt, net hoe je dit ingesteld hebt.)

Achterop staat een sticker met je gegevens.

SSID nummer
WPA of WPA2 code. (DIT IS DE CODE WAAR T FOUT GAAT!)

Wat is nu t probleem (ik zeg niet bij iedereen. Maar bij mij was dit t.)

Ik heb 2 telefoons.
HTC Desire S
Samsung Galaxy Gio

De htc was geen probleem.
De Samsung dus wel!

DE SAMSUNG IS HOOFDLETTER GEVOELIG!! IN TEGENSTELLING TOT DE HTC!!!!

Bij mij moesten de letters in HOOFDLETTERS!!!! Ik heb dit na ontdekken bij mn HTC opnieuw geprobeert. En indd. De htc vraagt niet om hoofdletters. De Samsung wel!

Ik zou zeggen: Probeer t gewoon eens. Nooit geschoten is altijd mis! En t kost je niets als t alsnog niet werkt!

Ik hoop oprecht dat ik heel wat mensen hiermee heb kunnen helpen! Heb er speciaal een accountje voor aangemaakt!

Volg je t niet. Mail dan gerust even. Heb t zo duidelijk mogelijk uit proberen te leggen. Maar kan zijn dat iemand t niet kan volgen…

SUCCES ALLEMAAL!!!

Grtz

Bewerkt (28 oktober 2011 12:32)
voetbalremco

voetbalremco

• Lid sinds 19 oktober 2011
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 28 oktober 2011
  • 12:43

mogelijk is er in de router IP FILTERING ingeschakeld, dit voorkomt dat andere mensen zomaar op je router kunnen inloggen, en alleen ingevoerde mac adressen verbinding kunnen maken, ook al heb je wpa/wpa2 ingesteld.
ga op je pc naar internet explorer, of firefox,chrome,whatever..
typ in 192.168.0.1 of 191.168.1.2 , en als je dit nog niet eerder hebt gedaan log je in met:
username: admin
password: admin , of leeg laten, ligt aan je router.
dan zoek je naar WIRELESS ACCES CONTROL
heb je dit gevonden, dan kan je dit eenvoudig uitschakelen door een vinkje uit te zetten, maar zorg dat je router wel beveiligd is, want anders kan iedereen op je netwerk.

Bewerkt (28 oktober 2011 12:43)
xyufann

xyufann

• Lid sinds 01 november 2011
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 1 november 2011
  • 14:32

Soms heb ik dat ook, daarna moet je gewoon weer erop klikken en daarna op verbind klikken. Anders moet je het even vergeten en dan weer wachtwoord invoeren, dan zal het als het goed is goed doen.

Bewerkt (1 november 2011 14:32)
Beegirl

Beegirl

• Lid sinds 04 november 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 4 november 2011
  • 17:48

Ik heb de code ingevoerd, met hoofdletters maar zonder spaties, maar hij doet het nog steeds niet.

Ik heb een prepaid Vodafone toestel met simlock, ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft.

Ik heb al geprobeerd het toestel uit en weer aan te zetten, maar dat heeft geen effect gehad.

Wat kan ik verder nog proberen? Hij kan het netwerk wel vinden, de signaalsterkte is goed, maar hij wil geen verbinding maken

Bij voorbaat dank voor de hulp!

Bewerkt (4 november 2011 17:48)
Hielko

Hielko

• Lid sinds 12 juni 2011
  • Berichten 515
  • Reputatie 0
  • 5 november 2011
  • 10:35

Probeer het is bij iemand anders met een wifi netwerk, dus dat je vraagt of je op dat netwerk mag verbinden. Het kan zijn dat je eigen router niet goed matcht met je telefoon, maar misschien dat je toch nog iets niet goed doet met instellen. Als je bij een ander wel op het netwerk kan verbinden (liefst iemand met hetzelfde type beveiliging als je zelf gebruikt op je router, bijv. WPA2-PSK), dan zou ik iemand vragen die er verstand van heeft, om even met je mee te kijken. Succes!

Bewerkt (5 november 2011 10:35)
nadinee

nadinee

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 17 november 2011
  • 17:42

Ook ik heb de samsung galaxy gio, prepaid via vodafone, en ondervind precies hetzelfde probleem. Op school en thuis meerdere keren geprobeerd maar geen verbinding. Heeft iemand al een oplossing gevonden? Ik overweeg het toestel terug te brengen naar de winkel.

Bewerkt (17 november 2011 17:42)
v498315

v498315

• Lid sinds 19 december 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 19 december 2011
  • 21:50

Mijn wifi heeft het vanaf het begin gedaan maar nu doen hij het niet meer en we hebben alles al geprobeers en niks helpt
Wat moeten we doen??!!

Bewerkt (24 april 2013 13:54)
Hermanick

Hermanick

• Lid sinds 05 mei 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2012
  • 20:31

Ik heb sinds 2 dagen een samsung galaxy gio. Verbinding met wifi gaat niet erg goed. Ik heb de ssid ingevoerd met bijbehorend wachtwoord. Dan duurt het erg lang voordat de verbinding tot stand en na enige tijd, soms een uur en soms wat langer, is de verbinding weer weg. Je ziet dan de melding Niet in bereik, beveiligd met WEP. Bij een vriend geprobeerd en daar kom ik probleemloos en meteen na ingeven va ssid en wachtwoord op zijn netwerk. Als router heb ik een speedtouch, bij de vriend staat een expheriabox en beiden zitten we bij kpn. Uit en aanzetten van derouter helpt ook niet. Wie weet raad want de telefoon werkt dus wel goed.

Bewerkt (24 april 2013 14:46)
barremans

barremans

• Lid sinds 07 juli 2011
  • Berichten 2237
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2012
  • 09:07

je router veranderen van instellingen kan je via deze site gemakkelijk opzoeken hoe je het moet doen.
PortForward.com - PortForward.com

de site staat vol tips and hows, hun app moet je niet gebruiken (deze is toch zinloos).

grtz barre

Bewerkt (24 april 2013 14:47)

Grtz Barre

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.