Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
heb je de cache enzo opgeschoond? Zie de volgende instructies voor na het flashen van je telefoon:
During flashing process , some cache data is stored on your phone, so we have to clear it -
Gaat wel vaker fout de eerste keer. Als je nog in download mode kan komen gewoon nog een keer flashen. En na het flashen even een factory reset doen.
Super, dankjewel hij doet het weer heb nu 2.3.3 weet je ook toevallig of er een hogere update is, ik wil graag minecraft pe er op spelen maar hij start op en het scherm word zwart met de mededeling dat minecraft onverwachts gestopt is.
Super, dankjewel hij doet het weer heb nu 2.3.3 weet je ook toevallig of er een hogere update is, ik wil graag minecraft pe er op spelen maar hij zegt dat het niet compatibel is.
Dit probleem had ik dus ook en schrok me natuurlijk helemaal rot.
Maar zoals bovenstaande heb ik het ook gedaan en hij startte weer zoals als behoren.
niet compatibel zijn kan met resolutie scherm te maken hebben , geheugen en android versie.
best eens checken naar de hardware specs
System Requirements
Android According to Aron Nieminen, the system requirements are:
Hallo,
ik ben mijn galaxy gio gt-s5660 aan het updaten, dit heb ik gedaan met odin V4.42 en gio_v1.0.ops en S5660XXKPK_S5660XXKPA_S5660XENKP1
Alles gaat goed hij reboot ook, de telefoon naam komt er te staan het logo van samsung plus beginmelodie en dan gaat het fout hij blijft daar hangen en het logo komt opnieuw enz.
Wat doe ik fout